اخبار

نسخه جدید لپ تاپ شیائومی عرضه شد

نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شرکت شیائومی نسخه جدیدی از لپ تاپ خود را با پردازنده نسل هشتم اینتل، گرافیک NVIDIA و کیبورد کامل عرضه کرد. این لپ تاپ جدید دارای یک صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی با رزولوشن FULL HD می باشد. این لپ تاپ در چند نسخه مختلف عرضه شده که با توجه به مدلی که شما انتخاب می کنید می تواند دارای پردازنده Core i5 و یا Core i7 باشد. نسخه Core i5 لپ تاپ شیائومی در مدل های دارای ۴ و ۸ گیگابایت رم عرضه می شود. از نظر میزان حافظه نیز هر ۲ نسخه دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD و ۱ ترابایت HDD می باشند. همچنین این لپ تاپ دارای کارت گرافیک ۲ گیگابایتی NVIDIA GeForce MX110 می باشد. پردازنده جدید نسبت به نسل هفتم پردازنده ۴۰ درصد بهبود عملکرد پیدا کرده است.

لپ تاپ شیائومی

همچنین پردازنده گرافیکی برای انجام بازی های آنلاین مناسب می باشد. در این لپ تاپ برای تهویه بهتر از فن ۲ طرفه استفاده شده است. یکی از نکات مثبت این کیبورد اضافه شدن کلیدهای اختصاصی اعداد می باشد که به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند راحت تر به محاسبات و انجام کارهای مختلف بپردازد. از لحاظ اتصال نیز باید بگوییم که ۲ پورت USB 3، ۱ پورت HDMI و ۱ جک ۳٫۵ میلی متری صدا در سمت چپ لپ تاپ قرار گرفته و در سمت راست نیز ۱ درگاه کارت حافظه SD، ۱ پورت USB 2 و ۱ پورت DC قرار گرفته است. متأسفانه در این لپ تاپ پورت USB نوع C وجود ندارد.

طبق اعلام شیائومی این لپ تاپ دارای ۲ اسپیکر ۳ واتی می باشد که در آن ها از تکنولوژی دالبی استفاده شده است. لپ تاپ شیائومی دارای قیمتی از ۳۹۹۹ یوان ( تقریباً ۵۸۲ دلار) برای نسخه Core i5 4GB RAM +128GB + 1TB آغاز می شود و تا ۴۴۹۹  ( تقریباً ۶۵۵ دلار) یوان برای ۴ گیگابایت رم اضافه ادامه دارد. همچنین نسخه دارای پردازنده Core i7 لپ تاپ شیائومی به همراه ۸ گیگابایت رم و همان میزان حافظه با قیمت ۴۹۹ یوان برای پیش فروش قرار گرفته است.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر