آموزش

آموزش حذف چند اپلیکیشن در MIUI بطور همزمان

آموزش حذف چند اپلیکیشن در MIUI بطور همزمان
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

با سلام خدمت کاربران مجله می مگ با یکی دیگر از سری آموزش های MIUI در خدمت شما هستیم. بطور قطع برای شما بسیار پیش آمده است که برای پیدا کردن اپلیکیشن که یک کار خاص را انجام می دهد تعداد زیادی اپلیکیشن را نصب کنید تا در نهایت بتوانید اپلیکیشن مورد نظر خود را پیدا کنید. نکته ای که در این میان وجود دارد این است که پاک کردن سایر اپلیکیشن هایی که نیاز ندارید بصورت جدا جدا کار بسیار وقتگیری می باشد. اما خوشبختانه در رابط کاربری MIUI قابلیت وجود دارد که شما می توانید اپلیکیشن های عیرضروری را بصورت یکجا و با هم حذف کنید.

سؤال: چگونه چندین اپلیکیشن را بطور همزمان حذف کنیم؟

جواب: برای حذف کردن چند اپلیکیشن بطور همزمان می توان از ۲ روش زیر استفاده کرد.

شما می توانید با استفاده از Security app حذف را انجام دهید. برای این کار باید به Security App => Manage App رفته و بر روی Uninstall App کلیک کنید سپس اپلیکیشن هایی را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید و در نهایت بر روی دکمه حذف (Uninstall ) کلیک کنید.

روش دیگر این است که در حالت ویرایش (Edit mode ) که با نگه داشتن دکمه ناوبری اخیر (recent navigation) باز می شود بر روی اپلیکیشن هایی که می خواهید حذف کنید کلیک کنید و سپس بر روی دکمه uninstall کلیک کنید.

اپلیکیشن

به پایان یکی آموزش حذف چند اپلیکیشن در MIUI بطور همزمان رسیدیم لطفاً سؤالات و نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر