اخبار

نسخه جدیدی از گوشی Mi max 3 شیائومی بزودی عرضه می شود

گوشی Mi max 3 شیائومی
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

انتظار می رود که نسخه جدیدی از گوشی Mi max 3 شیائومی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بزودی عرضه شود. این گوشی در حال حاضر دارای یک نسخه بصورت ۴ گیگابایت رم بعلاوه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می باشد و انتظار می رود که نسخه دارای ۶ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی بزودی عرضه خواهد شد. در طی سال جاری شرکت شیائومی گوشی های بسیاری را روانه بازار کرده که این مسئله نشان می دهد این شرکت به نیازهای کاربران توجه ویژه ای دارد. به همین دلیل به سرعت نسخه های مختلف گوشی خود را عرضه می کند تا بتواند کاربران بیشتری را برای خود جذب کند. عرضه نسخه ۱۲۸ گیگابایتی گوشی Mi max 3 نیز به همین دلیل و برای افزایش مشتریان این شرکت می باشد. گوشی Mi max 3  شیائومی به نمایشگر غول پیکر ۶٫۹ اینچی مجهز شده که از نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می برد. قدرت این اسمارت فون را پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۶۳۶ به همراه تراشه گرافیکی آدرنو ۵۰۹ تامین می کند.

نسخه جدیدی از گوشی Mi max 3 شیائومی بزودی عرضه می شود

پردازنده مورد استفاده در شیائومی Mi Max 3 به وسیله لیتوگرافی ۱۴ نانومتری توسعه یافته است که در مقایسه با نسل های قبلی پردازنده های کوالکام انرژی کمتری مصرف می کند. کوالکام برای توسعه این پردازنده از معماری Kryo 260 استفاده کرده است. فرکانس هسته های این چیپست به ۱٫۸ گیگاهرتز می رسد.

در بخش پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است و در بخش جلویی آن یک سنسور ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی به انجام وظیفه می پردازد. برای تامین انرژی این گوشی نیز از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده شده  که دارای عملکرد بی نظیری می باشد.

منبع: xiaomitoday

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر