اخبار

شیائومی به زودی یک نسخه از گوشی Mi 8 با ۸ گیگابایت رم عرضه می کند

شیائومی به زودی یک نسخه از گوشی Mi 8 با 8 گیگابایت رم عرضه می کند
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شرکت شیائومی چند ماه پیش از گوشی پرچمدار خود با نام Mi 8 رونمایی کرد که نسخه های مختلف آن دارای رمی تا ۶ گیگابایت بودند اما حال این شرکت اعلام کرده که یک نسخه از این گوشی با ۸ گیگابایت رم عرضه خواهد کرد.

شرکت شیائومی به تازگی یک پوستر تبلیغاتی را در ویبو منتشر کرده که طبق آن نسخه دارای ۸ گیگابایت رم گوشی Mi 8 را عرضه خواهد کرد. درحالی که گوشی Mi 8 در زمان عرضه دارای نسخه ۸ گیگابایتی نبود اما گوشی Mi 8 Explorer دارای نسخه ۸ گیگابایتی بود. گوشی شیائومی Mi 8 از نمایشگر AMOLED ۶.۲۱ اینچی با رزولوشن Full HD پلاس بهره می‌برد. نسبت تصویر آن ۱۸.۷:۹ و نسبت نمایشگر به بدنه ۸۸.۵ درصد است. این درصد می‌توانست بیشتر باشد، اما بریدگی نمایشگر بخش زیادی از قسمت فوقانی آن را اشغال کرده است.

شیائومی به زودی یک نسخه از گوشی Mi 8 با 8 گیگابایت رم عرضه می کند

قدرت پردازش این گوشی را تراشه‌ی قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۴۵ تأمین می‌کند و در کنار این پردازنده ۶ گیگابایت حافظه رم و تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است. مدل Explorer Edition از ۸ گیگابایت حافظه رم و تنها ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

در پشت این گوشی، می‌توانیم دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی را مشاهده کنیم. این دوربین‌ها مجهز به پیکسل‌های ۱.۴ میکرومتری، لرزش‌گیر اپتیکال و حالت پرتره هوشمند هستند. دوربین این گوشی در سایت تخصصی DxOMark موفق به اخذ امتیاز ۹۹ شده است.

دوربین این گوشی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی می‌تواند بهترین تنظیمات را در هنگام عکاسی لحاظ کند و همچنین برای عکس پرتره می‌توان از حالت نورپردازی استودیویی هم استفاده کرد که این مشخصه مستقیما از آیفون به این گوشی راه یافته است.

دوربین سلفی این گوشی از نوع ۲۰ مگاپیکسلی است که از دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد و با بهره‌گیری از تکنیک‌های خاصی می‌تواند کیفیت عکس‌های سلفی را بهبود ببخشد. در نهایت باید به GPS این گوشی هم اشاره کنیم که به‌صورت همزمان از باندهای L1 و L5 پشتیبانی می‌کند و این مشخصه موجب دقت بیشتر در مکان‌یابی می‌شود.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر