اخبار

موس گیمینگ Blasoul Y720 Lite شیائومی منتشر شد

موس گیمینگ Blasoul Y720 Lite شیائومی منتشر شد
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

شرکت شیائومی در ماه دسامبر سال گذشته از موس گیمینگ Blasoul Y720 رونمایی کرد. این موس به یک افکت نورانی که تغییر رنگ میدهد مجهز شده بود که موجب زیبایی بیش از حد این موس شده بود. حال شرکت شیائومی نسخه lite همان موس را با قیمت ارزان تر روانه بازار کرده است. موس گیمینگ Blasoul Y720 Lite همانطور که از نام آن پیداست نسبت به نسخه اصلی کمی ویژگی های کمتری دارد، هرچند با توجه به کیفیت همیشگی محصولات شیائومی باید بگوییم که این محصلول نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. این موس با قیمت ۳۴۹ یوان (تقریبا ۵۲ دلار) عرضه شده است که بسیار کتر از قیمت ۴۹۹ یوانی (تقریبا ۷۴ دلار) نسخه اصلی می باشد.

موس گیمینگ Blasoul Y720 Lite شیائومی منتشر شد

در نسخه جدید همچنان سیستم و افکت نوری وجود دارد که در هنگام کار با موس تغییر رنگ می دهد. مهمترین تفاوت موس گیمینگ جدید با نسخه قبلی خود کاهش DPI از ۱۲۰۰۰ به ۷۲۰۰ می باشد. در ضمن نسخه جدید گرد تر می باشد و طراحی آن به گونه است که با ارگونومی دست راست بیشتر هماهنگ می باشد. بر روی این موس گیمینگ ۷ دکمه مختلف وجود دارد که هر کدام یک کار مشخص را انجام می دهند. طراحی لبه های این موس به گونه است که دست شما بر روی آن دچار لغزش نمی شود به همین دلیل این موس برای استفاده طولانی بسیار مناسب می باشد.این موس با استفاده از فرآیند تزریق TPR+ABS ساخته شده است و بر روی آن از پوشش اختصاصی BabyFace استفاده شده است که از ایجاد حساسیت در پوست جلوگیری می کند و همچنین از ایجاد لکه نیز بر روی بدنه موس جلوگیری می کند.

موس گیمینگ Blasoul Y720 Lite شیائومی منتشر شد
به طور کلی موس گیمینگ Blasoul Y720 Lite به گونه ای طراحی شده است که برای انجام بازی های مختلف بسیار مناسب می باشد و همچنین به دلیل قیمت مناسبی که دارد می تواند یک انتخاب مناسب برای خرید باشد.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر