آموزش

آموزش حل مشکل کندی گوشی هوشمند شیائومی (MIUI)

آموزش حل مشکل کندی گوشی هوشمند شیائومی (MIUI)
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

ممکن است پس از استفاده از دستگاه خود برای مدت طولانی متوجه کندی عملکرد آن شوید که باعث ناراحتی خواهد شد. گاهی اوقات کندی و لگ دستگاه ناشی از اجرای بعضی از برنامه‌ها در پس زمینه است اما ما نمی‌دانیم که کدام برنامه دلیل اصلی این مسئله است. بنابراین امروز با ارائه یک نکته تا حدی مشکل کندی گوشی را حل خواهیم کرد.

قدم اول فعال سازی گزینه‌های توسعه دهندگان (Developer option) است. برای این کار مسیر: تنظیمات>درباره تلفن را دنبال کرده و ۷ بار روی نسخه MIUI دستگاه خود ضربه بزنید تا گزینه‌های توسعه دهندگان فعال شود.

در مرحله دوم به بخش گزینه‌های توسعه دهندگان در تنظیمات فرعی رفته و در بخش محدودیت پردازش پس زمینه (Background process limit) گزینه حداکثر ۲ پردازش را انتخاب کنید.آموزش حل مشکل کندی گوشی هوشمند شیائومی (MIUI)

هر زمان که با مشکلات کندی یا هنگ دستگاه خود مواجه می‌شوید، دلیل آن ممکن است مرتبط با تعداد زیاد پردازش‌های در حال اجرا در پس زمینه باشد، بنابراین با پیروی از روش فوق می‌توانید تعداد پردازش‌های در حال اجرای پس زمینه دستگاه خود را محدود کنید که باعث می‌شود برنامه‌ای که در حال اجرای آن هستید سریع‌تر اجرا شود. شما می‌توانید میزان محدودیت در تعداد برنامه‌ها را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید.

به پایان آموزش حل مشکل کندی گوشی های شیائومی رسیدیم، لطفا نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر