اخبار

محافظ صفحه نمایش می میکس ۳ نشان میدهد که حاشیه صفحه نمایش گوشی بسیار باریک است

محافظ صفحه نمایش می میکس 3 نشان میدهد که حاشیه صفحه نمایش گوشی بسیار باریک است
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شرکت شیائومی به زودی از چهارمین گوشی سری میکس با نام می میکس ۳ رونمایی می کند. یکی از مدیران این شرکت در جریان نمایشگاه IFA برلین اعلام کرد که گوشی در ماه اکتبر عرضه می شود. در چند روز گذشته نیز تصاویر تبلیغاتی منتشر شده است که اعلام می کنند گوشی در تاریخ ۱۵ اکتبر رونمایی می شود. حال یکی از بزرگترین افشا کنندگان چینی V@Bangkeshi Benks تصویری را در ویبو عرضه کرده و اعلام کرده است که تصویر مربوط به محافظ صفحه نمایش می میکس ۳ می باشد. این تصویر یک نکته مهم را درباره قسمت جلویی گوشی به ما نشان می دهد.

محافظ صفحه نمایش می میکس 3 نشان میدهد که حاشیه صفحه نمایش گوشی بسیار باریک است
طبق این تصویر حاشیه های صفحه نمایش گوشی می میکس ۳ بسیار باریک می باشد و نسبت صفحه نمایش به بدنه بسیار بالا می باشد. برخلاف سایر گوشی های سری میکس حاشیه پایینی صفحه نمایش نیز بسیار باریک می باشد. به عیر از این طبق این عکس در بالای صفحه نمایش هیچگونه بریدگی وجود ندارد و به نظر می رسد طبق اطلاعات قبلی این گوشی دارای حالت کشویی می باشد.

در بخش کشویی این گوشی دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه و سایر سنسور ها قرار گرفته است. هر چند برای فهمیدن اینکه بخش اسلایدری چگونه کار می کند باید تا زمان انتشار گوشی منتظر بمانیم. به غیر از صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه، در این گوشی احتمالا از پردازنده اسندراگون ۸۴۵ استفاده می شود که در بسیاری از پرچمدار های سال جاری نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

طبق گزارشات منتشر شده اسن گوشی دارای سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش می باشد و احتمالا در دو نسخه متفاوت از نظر رم (۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت) عرضه خواهد شد.

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر