اخبار

تاریخ عرضه گوشی های می میکس ۳ و می نوت ۴ ممکن است فردا تایید شود

نوشته شده توسط پریسا سمیعی

تقریبا یک ماه پیش رئیس شرکت شیائومی آقای Lin Bin تصاویری از گوشی Mi Mix 3 منتشر کرد و همچنین اعلام کرد که این گوشی در ماه اکتبر عرضه می شود. حال از طریق اکانت رسمی ویبو شیائومی اعلام شده است که این شرکت فردا از یک محصول جدید رونمایی می کند که به احتمال زیاد  می میکس ۳ می باشد.

تصویر رسمی منتشر شده از گوشی می میکس ۳ نشان میدهد که این گوشی دارای طراحی کشویی میباشد. امروز نیز یک خبر منتشر شد مبنی بر اینکه حاشیه صفحه نمایش این گوشی بسیار باریک می باشد. تمام گوشی های قبلی سری می میکس دارای دوربین سلفی در حاشیه پایین صفحه نمایش خود بودند. با اینحال به نظر می رسد که در گوشی می میکس ۳ از طراحی کشوی استفاده شده است و دیگر دوربین سلفی در حاشیه پایینی صفحه نمایش وجود ندارد و این مسئله موجب شده است نسبت صفحه نمایش به بدنه نزدیک به ۱۰۰ درصد باشد.

تاریخ عرضه گوشی های می میکس 3 و می نوت 4 ممکن است فردا تایید شود

از مشخصات گوشی می میکس ۳ اطلاعات خاصی در دست نمی باشد و تنها مشخص شده است که این گوشی به احتمال زیاد دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ می باشد. همچنین به احتمال زیاد این گوشی دارای سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش می باشد. هفته پیش یک پوستر تبلیغاتی منتشر شد که در آن اشاره شده بود که گوشی می میکس ۳ در تاریخ ۱۵ اکتبر عرضه می شود. همچنین طبق برخی شایعات دیگر همراه با این گوشی از گوشی می نوت ۴ نیز رونمایی خواهد شد.  حال باید تا فردا منتظر بمانیم و ببینیم که شیائومی قصد رونمایی از کدام محصول خود را دارد

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر