اخبار

شیائومی همچنان صدرنشین بازار موبایل هند می باشد

شیائومی همچنان صدرنشین بازار موبایل هند
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

هند یکی از بزرگترین بازارهای گوشی های هوشمند در جهان است و طبیعتا اکثر شرکت های تولیدکننده سعی می کنند که تا حد ممکن سهم  بیشتری در این بازار را به دست آورند.

طبق گزارش جدید Strategy Analytics، میزان فروش گوشی های هوشمند  در هندی در سال ۲۰۱۹ با رشد فروش ۳ درصدی به ۳۵٫۶ میلیون دستگاه رسیده است. همچنین طبق این گزارش شرکت شیائومی همچنان در صدر پرفروش ترین برند در بازار هند قرار دارد و پس از آن شرکت سامسونگ قرار گرفته است.شیائومی همچنان صدرنشین بازار موبایل هند

شیائومی در حدود ۲۸٫۷ درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده است در حالیکه سامسونگ در تلاش است تا فاصله خود را با شیائومی از بین ببرد. این شرکت در حال حاضر ۲۶٫۳ درصد سهام بازار را در اختیار دارد. شرکت های Vivo و Oppo نیز به ترتیب با در اختیار داشتن ۱۱ درصد و ۸٫۱ بازار رتبه های سوم و چهارم را در اختیار دارند. در رتبه پنجم لیست نیز برند Realme با در اختیار داشتن ۷٫۹ درصد بازار رتبه قابل توجهی را دراختیار قرار گرفته. سایر برندهای نیز بطور تجمیعی ۱۸٫۱ درصد بازار را در اختیار دارد. در ۳ ماهه دوم سال ۲۰۱۹ شرکت شیائومی توانسته ۱۰٫۲ میلیون عدد گوشی هوشمند به فروش برساند و این میزان برای سامسونگ ۹٫۴ میلیون عدد گوشی بوده است. بطور کلی می توان گفت بازار موبایل هند در حال حاضر در اختیار برندهای چینی می باشد و از ۵ برند پرفروش این بازار ۴ برند متعلق به کشور چین می باشد.

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر