اخبار

شرکت شیائومی وارد لیست Fortune Global 500 شد

نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شرکت شیائومی در چند روز گذشته به طور دائم در مرکز اخبار قرار داشته. این شرکت در این مدت محصولات جدید، آپدیت جدید و اخبار جدید را منتشر کرده و به نظر می رسد قصد ندارد در حاشیه قرار بگیرد. اما اکنون آنها یک خبر مهم برای پخش کردن دارند. برای اولین بار شرکت شیائومی وارد لیست Fortune Global 500 و رتبه ۴۶۸ را در اختیار گرفت.

برای آنهایی که نمی دانند لیست Fortune Global 500 که با عنوان Global 500 نیز شناخته می شود در واقع لیست ۵۰۰ شرکت برتر دنیا از نظر درآمد می باشد که به طور سالیانه توسط مجله معتبر Fortune منتشر می شود. در حال حاضر شرکت شیائومی توانسته رتبه ۴۶۸ این لیست را به دست بیاورد و به یکی از بزرگترین شرکت های دنیا تبدیل شود. به طور قطع رشد شیائومی برای یک شرکت ۹ ساله بسیار شگفت انگیز می باشد.شرکت شیائومی وارد لیست Fortune Global 500 شد

آقای لی جون مدیرعامل شرکت شیائومی به همین مناسبت اعلام کرده که “برای ما تنها ۹ سال طول کشید تا وارد لیست شویم و این نقطه عطفی برای ما و تمامی همکاران وطرفداران می باشد و به همین دلیل از انها صمیمانه سپاگذاریم. ما جوان ترین شرکت در لیست هستیم و این موفقیت موجب می شود با قدرت بیشتری به پیش برویم.”

شرکت شیائومی که در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شده است در ماه ژوئن نیز برای اولین بار در لیست Fortune’s China 500 در رتبه ۵۳ قرار گرفت. هر چند این شرکت هنوز نزدیک به شرکت هایی مانند اپل و سامسونگ نیست اما با توجه به سرعت رشد بالای این برند چینی انها امیدوارند در آیند بتوانند به این برندها نزدیک شوند.

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر