اخبار

شیائومی از تبلت Mi Pad 4 Plus رونمایی کرد

شیائومی از تبلت Mi Pad 4 Plus رونمایی کرد
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

در انتهای ماه ژوئن شرکت شیائومی تبلت Mi pad 4  را با صفحه نمایش ۸ اینچی، پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری روانه بازار کرد. این تبلت در ۲ نسخه LTE و Wi-Fi عرضه شده بود. امروز شرکت شیائومی یک نسخه بزرگتر از این تبلت را با نام Mi Pad 4 Plus رونمایی کرد. در ادامه اطلاعات منتشر شده درمورد این تبلت را با هم مشاهده خواهیم کرد. تبلت Mi Pad 4 Plus دارای یک صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی با کیفیت FULL HD و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ می باشد. این دستگاه دارای ابعاد ۷٫۹۹ * ۱۴۹٫۸* ۲۴۵٫۶ میلی متری و وزنی برابر با ۴۸۵ گرم می باشد. در این تبلت از یک باتری قوی تر با ظرفیت ۸۲۶۰ میلی آمپر استفاده شده است.

همانند نسخه معمولی در تبلت Mi Pad 4 Plus نیز از یک دوربین  ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده شده است. پردازنده بکار رفته در این تبلت نیز همانند نسخه معمولی همان اسنپدراگون ۶۶۰ می باشد. از دیگر مشخصات این تبلت می توان به پشتیبانی از Wifi،  بلوتوث ۵، یک سیمکارت برای اتصال به شبکه LTE، GPS، A-GPS، GLONASS و Beidou را دارد. این تبلت همچنین مجهز به سنسورهای مختلفی مانند یروسکوپ، شتاب سنج، سنسور نور محیط و قطب نمای الکترونیکی می باشد. در این تبلت یک جک ۳٫۵ میلی متری صدا نیز قرار گرفته و از رابط کاربری MIUI  بر پایه اندروید ۸٫۱ در آن استفاده شده است.

تبلت Mi Pad 4 Plus هم اکنون در سایت شیائومی قابل پیش خرید می باشد. این تبلت در ۲ نسخه مختلف به صورت ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و با قیمت های ۱۸۹۹ یوان ( تقریباً ۲۷۵ دلار) و ۲۹۹ یوان ( تقریباً ۳۰۵ دلار) عرضه شده است. فروش این محصول از ۱۶ آگوست در چین آغاز می شود.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر