اخبار

نمونه تصاویر ثبت ‌شده با دوربین گوشی می میکس ۳

دوربین گوشی می میکس 3
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

گوشی می میکس ۳ شیائومی در چند روز گذشته توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. شرکت شیائومی نیز در حالی که قرار است از گوشی می میکس ۳ در تاریخ ۲۵ اکتبر رونمایی کند در چند روز گذشته اخبار و تصاوی تبلیغاتی بسیاری را پیرامون این گوشی منتشر کرده است. امروز نیز این شرکت یک بار دیگر به دوربین دوگانه مجهز به هوش مصنوعی این گوشی اشاره کرد. اقای لین بین تصاویری را در ویبو منتشر کرد که توسط دوربین گوشی می میکس ۳ شیائومی به ثبت رسیده و به وضوح می توان قدرت این دوربین برای ثبت تصویر در شب را مشاهده کرد. در زیر نام گوشی نوشته شده است که این تصویر با دوربین دوگانه و با استفاده از هوش مصنوعی به ثبت رسیده است. در یک ویدئو تبلیغاتی دیگر که از این گوشی منتشر شده است می توانید عملکرد گوشی را در هنگامیکه حالت کشویی گوشی باز می شود مشاهده کنید.

دوربین گوشی می میکس 3 دوربین گوشی می میکس 3

باید بگوییم که عملکرد سیستم تشخیص چهره این گوشی بسیار فوق العاده می باشد و به سرعت قفل گوشی را باز می کند. همچنین شیائومی اعلام کرده است که با باز شدن قسمت کشویی گوشی چندین عملکرد دیگری را انجام داد که برای اطلاعات از آن ها باید تا زمان رونمایی از گوشی منتظر بمانیم. در حال حاضر گوشی می ۸ با امتیاز ۹۹ در سایت DxOmark بهترین عملکرد را از نظر دوربین بین گوشی های شیائومی دارد. نسل قبلی گوشی می میکس ۳ یعنی می میکس ۲ اس توانسته بود که امتیاز ۹۷ را کسب کند و انتظار می رود دوربین گوشی می میکس ۳ امتیاز بالاتری را کسب کند.

در طی سال گذشته شرکت شیائومی توجه ویژه ای به کیفیت دوربین گوشی های خود داشته و انتظار می رود که گوشی می میکس ۳ نیز بتواند این مسیر را ادامه دهد و با سطح جدیدی از کیفیت در دوربین های شیائومی باشد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، صفحه نمایش تمام صفحه و سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی اشاره کرد. همچنین طبق اعلام شیائومی این گوشی اولین گوشی دنیا خواهد بود که قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G را دارد و همچنین در آن از ۱۰ گیگابایت رم استفاده شده است.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر