اخبار

تاییدیه بلوتوث نشان می دهد که شیائومی در حال کار بر روی یک اسپیکر هوشمند جدید می باشد

بلوتوث
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شیائومی سال گذشته اولین اسپیکر هوشمند خود را در سال گذشته روانه بازار کرد. حال به نظر می رسد که این شرکت در حال کار بر روی نسخه جدید این اسپیکر می باشد. طبق یک لیست در سایت Bluetooth SIG شیائومی در حال کار بروی یک Mi AI Speaker می باشد که از بلوتوث ۴٫۲ برای اتصال استفاده می کند.
به غیر از اطلاعات مربوط به بلوتوث هیچگونه اطلاعات دیگری در مورد این اسپیکر در دست نمی باشد و حتی معلوم نیست که نام این دستگاه چیست ممکن است که این دستگاه با نام Mi AI Speaker 2 عرضه شود.
اسپیکر Mi AI در ماه ژوئیه سال گذشته عرضه شد و در قسمت بالایی آن از ۶ میکروفون استفاده شده بود که می توانست صدا را از فاصله ۱۶ متری تشخیص دهد. همچنین در این محصول سه اسپیکر وجود دارد که یکی از آنها به صورت ۳۶۰ درجه و دو تای دیگر به ۴ طرف صدا را پخش می کنند.
این اسپیکر قابلیت اتصال از طریق DLNA بلوتوث و یا wifi را دارد. با استفاده از این اسپیکر به اسانی می شود سایر دستگاه های هوشمند شیائومی را مانند لامپ ها، کتری، تصفیه هوا و یا هر وسیله دیگری را کنترل کرد. این اسپیکر همچنین قابلیت یادآوری یادداشت ها را نیز دارا می باشد. نسخه اصلی این اسپیکر با قیمت ۲۹۹ یوان که تقریباً برابر با ۴۴ دلار می باشد عرضه شده است. انتظار می رود که نسخه جدید با قیمتی تقریباً برابر با نسخه قبلی عرضه شود.

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر