اخبار

نسخه جدید Redmi K30 با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در TENAA

نوشته شده توسط مهرداد قربانی

TENAA آژانس تنظیم کننده ارتباط از راه دور چین اطلاعات مربوط به گوشی Redmi K30 5G را به روز کرده است. این لیست افزودن نسخه جدید گوشی با یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی را نشان می دهد.
گوشی Redmi K30 5G در دسامبر سال ۲۰۱۹ به عنوان اولین گوشی ۵G این برند به بازار عرضه شد. این دستگاه از یک دوربین چهارگانه با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 به عنوان دوربین اصلی بهره می برد. نسخه جدید فقط دارای یک قدرت کمتر اما مؤثر و کارآمد حسگر ۴۸ مگاپیکسلی است که به عقیده ما سنسور دوربین سونی است. جدا از آن ، تمام ویژگی های دیگر یکسان هستند.

به عنوان یک بررسی مختصر ، این دستگاه از یک پردازنده اسنپدراگون کوالکام ۷۶۵G استفاده می کند که از یک فرآیند EUN 7 نانومتری استفاده می کند. پردازنده یک مودم Snapdragon X52 را با پشتیبانی از حالت دوگانه SA / NSA 5G کامل می کند.

گوشی Redmi K30 5G دارای صفحه نمایش Punch دوگانه ۶٫۶۷ اینچی با نسبت تصویر ۲۰: ۹ و نسبت صفحه نمایش ۹۱٪ مجهز شده است و از همه طرف با Corning Gorilla Glass 5 پوشانده شده است. سنسور دیگر گوشی Redmi K30 5G تنظیم دوربین پشت است که شامل یک لنز فوق العاده گسترده ۸ مگاپیکسلی با نمای دید ۱۲۰ درجه ، لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی و لنز کمکی ۲ مگاپیکسلی می باشد. در حالی که این گوشی دارای یک دوربین جلو دوگانه با قابلیت AI برخوردار است که شامل یک لنز اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی است. دوربین جلو گوشی از فیلمبرداری با کیفیت Full HD با ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر