اخبار

گوشی Mi Note 10 Lite به عنوان جایگزین ۴G برای گوشی Mi 10 Lite 5G راه اندازی می شود

گوشی Mi Note 10 Lite به عنوان جایگزین 4G برای گوشی Mi 10 Lite 5G راه اندازی می شود
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

در کنار گوشی Redmi Note 9 ، شرکت شیائومی نیز گوشی Mi Note 10 Lite را اعلام کرد. همانطور که از نام آن پیدا است ، این گوشی یک نوع متفاوت از گوشی Mi Note 10 است که سال گذشته به بازار عرضه شد.

طراحی گوشی Mi Note 10 Lite

با توجه به طراحی ، گوشی Mi Note 10 Lite دارای یک صفحه نمایش خمیده AMOLED با ناچ قطره (waterdrop) می باشد. قسمت پشتی گوشی نیز از شیشه پوشانده شده است و از طرفین خمیده می باشد. شیائومی دوباره فضای داخلی دوربین را طراحی کرده تا متفاوت از هم نوع هایش ظاهر شود اما تمام سنسورها بصورت عمودی چیده شده اند. در نهایت ، شیائومی رنگ سبز را برای یک رنگ ارغوانی جدید و بسیار جالب ، خالی می کند. شما هنوز هم رنگ سفید (Glacier White و مشکی گوشی را دریافت می کنید.

طراحی گوشی Mi Note 10 Lite
مشخصات گوشی Mi Note 10 Lite

گوشی Mi Note 10 Lite دارای صفحه نمایش خمیده ۳D AMOLED 6.47 اینچی با گواهی نور آبی کم TUV Rehiland ، لایه محافظ Gorilla Glass 5 و پشتیبانی از HDR10 می باشد. یک پردازنده Snapdragon 730G در زیر بدنه وجود دارد و خریداران قادر خواهند بود که از بین نسخه ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی (۶ RAM + 64 GB) و یک نسخه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (۶ RAM + 128 GB) نسخه مورد نظر خود را انتخاب کنند. گوشی Mi Note 10 Lite با پیکربندی دوربین خود به تصویربرداری “Lite” پایبند می ماند. این گوشی برخلاف گوشی های Mi Note 10 و Mi Note 10 Pro که دارای پنج دوربین عقب هستند، در مجموع دارای چهار دوربین عقب می باشد.طراحی گوشی Mi Note 10 Lite

دوربین اصلی عقب این گوشی یک سنسور ۶۴ MP 1.6μm سونی IMX686 می باشد. همچنین یک دوربین ۸MP با زاویه دید ۱۲۰ درجه فوق العاده ، حسگر عمق ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲MP وجود دارد. شیائومی سنسورها را با فلاش LED دوگانه جفت کرده است. گوشی Mi Note 10 Lite می تواند با رزولوشن ۴K و همچنین با سرعت کند ۹۶۰ فریم در ثانیه به ضبط کردن بپردازد. سایر ویژگی های دوربین عبارتند از: حالت vlog ، حالت شب ، حالت ماکرو ، حالت پرتره و یک اسکنر سند AI.

این گوشی دارای یک باتری ۵۲۶۰ میلی آمپری می باشد که از شارژ سریع ۳۰ W (شارژر سریع ۳۰ W شامل) پشتیبانی می کند.
گوشی Mi Note 10 Lite همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش ، جک صوتی ، NFC و یک فرستنده مادون قرمزاست. این گوشی با رابط کاربری MIUI 11 بر اساس اندروید ۱۰ ارسال می شود.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر