اخبار

قیمت گذاری و تاریخ عرضه گوشی Xiaomi Mi 10

قیمت گذاری و تاریخ عرضه گوشی Xiaomi Mi 10
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

انتظار می رود شرکت شیائومی بزودی سری گوشی های پرچمدار Xiaomi Mi 10 خود را معرفی کند. شایعات تاکنون فاش کرده اند که این سری شامل تلفن های هوشمند Mi 10 و Mi 10 Pro شیائومی می باشد. مدیر محصول Xiaomi آقای وانگ تنگ توماس یک پست در Weibo به اشتراک گذاشت که به نظر می رسد که آن را به سرعت حذف کرده است. تصویری از پست حذف شده در Weibo قیمت گذاری و تاریخ انتشار سری Mi 10 را نشان می داد.
در پست آقای تنگ در Weibo به خریداران پیشنهاد کرده است که در صورت نیاز به گوشی هوشمند زیر ۳۵۰۰ یوان (تقریباً ۵۰۵ دلار) به سراغ تلفن های هوشمند Xiaomi Mi CC9 Pro یا Redmi K30 بروند. با این حال کاربرانی که به دنبال یک گوشی گران قیمت و پریمیوم هستند می توانند منتظر پایان سال چین باشند.

گوشی هوشمند Xiaomi Mi 9 Pro 5G با قیمت اولیه ۳۶۹۹ یوان (۵۳۳ دلار) معرفی شد. از این رو این احتمال وجود دارد که گوشی های Xiaomi Mi 10 و Mi 10 Pro بتوانند بین ۳۵۰۰ یوان (۵۰۵ پوند) و ۵۰۰۰ یوان (۷۲۱ دلار) قیمت داشته باشند. در مورد رونمایی از سری Mi 10 ، شیائومی ممکن است آن را بعد از جشن بهاری( فستیوال) آینده چین (پس از ۲۵ ژانویه) اعلام کند. از این رو ، ممکن است در اوایل ماه فوریه رونمایی شود.
گزارش های گذشته نشان می دهد که سری Mi 10 شیائومی به صفحه نمایش AMOLED با طراحی سوراخ های متصل، مجهز خواهد شد. خبرچی و طراح مشهور Benjamin Geskin ، رندر Xiaomi Mi 10 را بر اساس شایعات پیرامون آن به اشتراک گذاشته است. عکسی که از هفته گذشته به بیرون درز کرده بود ، فاش کرده بود که این محصول مجهز به یک دوربین چهارگانه عمودی است.
گزارش های اخیر ادعا کرده اند که Mi 10 می تواند دارای صفحه نمایش با نرخ رفرش ۹۰Hz باشد و ممکن است دارای دوربین های ۶۴ مگاپیکسلی (سونی IMX686) 20مگاپیکسلی (ultrawide) 12 مگاپیکسلی (تله فوتو) و ۵ مگاپیکسلی (عمق) باشد. این گوشی ممکن است دارای یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰W باشد.

از طرف دیگر ، صفحه نمایش گوشی Xiaomi Mi 10 Pro ممکن است دارای نرخ تازه سازی (رفرش) ۱۲۰ هرتزی باشد. شایعه شده است که گوشی Xiaomi Mi 10 Pro مجهز به سیستم دوربین چهارگانه ۱۰۰ مگاپیکسلی (اصلی)، ۲۰ مگاپیکسلی (ultrawide)، ۱۲ مگاپیکسلی (تله فوتو) و ۵ مگاپیکسلی (عمق) است. این گوشی می تواند باتری کوچکتر با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت داشته باشد و می تواند از شارژ سریع ۶۶W پشتیبانی کند. همچنین گفته می شود که این تلفن ها به شارژ سریع بی سیم و شارژ وایرلس معکوس مجهز شده اند.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر