اخبار

سرمایه گذاری شیائومی برای اسپیکر بلوتوثی شفاف MIRROR ART

نوشته شده توسط مهرداد قربانی

ما تنها نمی توانیم به دوست داشتن بیشتر محصولات شیائومی منتشر شده در زیر پلتفرم سرمایه گذاری یوپین کمک کنیم.شرکت شیائومی هم اکنون قسمت شعرهای شناور(قابل دید) اسپیکر بلوتوثی شفاف MIRROR ART را راه اندازی کرده است که دارای “اشعار شناور پویا” است و متناسب با حال و هوای موسیقی است و به شما امکان دیده شدن حالتی از نوت های موسیقی را می دهد.
اسپیکر بلوتوثی شفاف MIRROR ART دارای صفحه نمایش IPS 21.5 اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰می باشد. بلندگو دارای شیشه ای با روکش AR با سرعت انتقال بالا است که در پنجره های نمایشی موزه استفاده می شود. این شیشه شفافیت عالی دارد که گویی اصلاً وجود ندارد. این شرکت همچنین با فناوری نور پس زمینه از شرکت میتسوبیشی ژاپن امکان نمایش درخشش مناسبی برای چشم در تاریکی را فراهم می کند و می توان در شب از آن لذت برد. اسپیکر از یک پوسته آلیاژ آلومینیومی سری ۶ استفاده کرده که ترکیبی از فرآیند sandblasting و anodizing است. بدنه آن در برابر اکسیداسیون و خوردگی مقاومت می کند و همچنین دارای یک بافت سطحی مقاوم می باشد. بلندگو دارای ابعاد ۵۲۵mmx140mmx322mm و وزن آن ۱۰ کیلوگرم می باشد.
اسپیکر بلوتوثی شفاف MIRROR ART با اشعار شناور از یک اسپیکر منحصر به فرد مورب ۱۰۰mm استفاده می کند. پس از محاسبه دقیق میزان هوای رزونانس ۱۰L در جعبه ، به طور رسمی گفته می شود که این طرح مانند یک “هوای بهاری” طولانی و سست است که باعث بهتر شدن پاسخ و عکس العمل سریع اسپیکر می شود.
اسپیکر بلوتوثی شفاف MIRROR ART مجهز به یک واحد کنترل ۳۲ بیتی قابل ارتقاء و تنظیم دقیق توسط کارشناسان اشکال زدایی صوتی ذهنی است. این دستگاه از ۳ حالت تنظیم (حالت صدای واقعی ، حالت صدای شیرین و حالت ریتم) پشتیبانی می کند و همچنین سبک های مختلف موسیقی را می تواند به راحتی کنترل کرد.
این محصول با برچسب قیمتی ۲۹۹۹ یوان (۴۳۱ دلار) همراه است اما پس از خرده فروشی ۳۷۹۹ یوان (۵۴۶ دلار) به فروش می رسد. پیش بینی می شود از ۳۱ ژانویه وارد بازار شود.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر