اخبار

شیائومی دو تلفن تاشو آشنا اما غیر متعارف را به ثبت رساند

نوشته شده توسط مهرداد قربانی

شیائومی ۲ گوشی تاشو کاملاً متفاوت را در چین به ثبت رساند. این دو گوشی ثبت شده دارای طرح ها و ویژگی هایی هستند که با آنچه قبلاً از سایر شرکت ها دیده بودیم ، مشابه می باشد ، اما آنها نیز به روش خود کمی متفاوت هستند. دستگاه اول به صورت افقی تا می شود و نمایشگر عریض تری را دارا می باشد ، در حالی که صفحه نمایش دومین گوشی به صورت عمودی تا می شود و بسته می شود.
طرح اول تلفنی را نشان می دهد که گوشی Huawei Mate X را برای ما یادآوری می کند ، و بیشترین عملکرد این دو دستگاه ثبت شده می باشد. صفحه نمایش به پشت خم می شود و باعث می شود دستگاه مانند یک تلفن هوشمند معمولی احساس شود. با این وجود، این دستگاه مشابه رایانه لوحی ۸ اینچی استاندارد شما خواهد بود. نوار دوربین موجود در گوشی ثبت شده نسبت به نوار دوربین گوشی Mate X بسیار ظریف تر است.
دومین دستگاه ثبت شده از طرف دیگر بسیار عجیب تر از دستگاه قبلی است. به جای ساخت صفحه نمایش عریض تر ، این دستگاه دارای نمایشگر بسیار طولانی تری( کشیده تر) می باشد. نکته اصلی این است که صفحه نمایش همیشه در قسمت بیرونی دستگاه است ، به این معنی که تاشو تلفن فقط برای کوتاه کردن (جمع کردن) دستگاه است. به نظر می رسد برآمدگی دوربین نیز به طرز جالبی بر روی صفحه نمایش قرار گرفته است. در حالی که به نظر می رسد از گوشی هایی مانند Motorola Razr الهام گرفته شده است ، این واقعیت که صفحه نمایش همیشه در قسمت بیرونی دستگاه است ، یک تصمیم عجیب و غریب برای ما می باشد.
این باعث می شود که همواره در معرض عناصر قرار گیرد که به نظر می رسد دلیل کاربردی آن نیست. ما بیشتر ترجیح می دهیم از یک طراحی استاندارد تاشو مانند گوشی Galaxy Fold 2 در آینده استفاده کنیم.
اگرچه کاملاً امکان پذیر نیست که هیچ یک از این دستگاه ها کاملاً تحقق یابد ، مسلماً جالب است که بحث کنید و تصور کنید که اگر واقعی باشند چه چیزی دوست دارند. به نظر می رسد که دومین گوشی بسیار بی اهمیت است ، بنابراین خوب است که ببینیم چه نوع استدلال ها و ویژگی هایی را که می توان به نفع آن باشد مشاهده کرد.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر