اخبار

امسال Mi 10 Explorer Edition و Mi Pad جدید وجود ندارند

نوشته شده توسط مهرداد قربانی

در سال ۲۰۱۸ ، شیائومی با ارئه گوشی پرچمدار Mi 8 ما را شگفت زده کرد. گوشی Mi 8 بر خلاف مدل قبلی خود Mi 6 که تنها یک مدل داشت ، یک نسخه دارای حسگر اثر انگشت Screen (نسخه Pro) و یک Explorer Edition را با پشت شیشه ای شفاف به همراه آورد. اینجا دو مدل میان رده نیز وجود داشت – Mi 8 SE و Mi 8 Lite. سال گذشته مدل های بیشتری نیز وجود داشت. در کنار استاندارد Mi 9 ، آنها Mi 9 Explorer ، Mi 9 Pro 5G ، Mi 9 SE و Mi 9 Lite را انتشار کردند. شیائومی همچنین Mi 9T و Mi 9T Pro را راه اندازی کرد. با این وجود امسال شرایط متفاوت خواهد بود. طبق اعلام ایستگاه دیجیتال چت ، امسال Mi 10 Explorer Edition با شیشه شفاف وجود نخواهد داشت. ما هیچ نظری نداریم اما امیدواریم که جزئیات بیشتری در آینده نزدیک کشف شود. با این حال ، ما تصور می کنیم به دلیل اینکه فروش ممکن است جالب نبوده و این دلیل عدم ارائه در سال جدید شده است. در حال حاضر ، اطلاعاتی در مورد Mi 10 SE یا Mi 10 Lite در دست نیست.
Mi Pad جدید در دست توسعه نیست

این فاش کننده خبر همچنین اعلام کرد که هیچ تبلت Mi Pad جدید در دست تولید نیست. آخرین تبلت شیائومی ، Mi Pad 4 ، در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و راستش را بخواهید ، بدون تبلت دیگر شیائومی بهتر هستیم. غول چینی به روزرسانی رابط کاربری MIUI 11 را برای Mi Pad 4 و Mi Pad 4 Plus منتشر نکرد ، این بدان معنی است که دیگر پشتیبانی از نرم افزار برای این دو تبلت ارائه نمی دهد. براین اساس ، در صورت وجود یک تبلت دیگر، ما به خوانندگان توصیه نخواهیم کرد که تبلت آینده Xiaomi را انتخاب کنند ، ، مگر اینکه اوضاع بهتر شود.

سری Mi 10 دارای نمایشگرهای ۱۰۸۰p

اطلاعات کلیدی دیگری که وی فاش کرد این است که سری Mi 10 از نمایشگر ۲K  ۱۲۰Hz  برخوردار نخواهد بود. شیائومی همیشه رزولوشن پرچمداران خود را در ۱۰۸۰p نگه داشته است و به نظر می رسد که برای سری Mi 10 آینده نیز از همین رزولوشن استفاده کند. در حالی که این ممکن است برای برخی تعجب آور باشد ولی برای برخی دیگر اینگونه نخواهد بود.
احتمالاً شیائومی دلیلی برای عدم پرش از سلسله مراتب +QHD را دارد ، و اگر از ما بپرسید ، ما خواهیم گفت که به دلیل قیمت است. صفحه نمایش با وضوح بالاتر هزینه بیشتری را به همراه دارد و هزینه تولید را افزایش می دهد که به قیمت فروش بالاتر دستگاه تبدیل می شود.
انتظار می رود شیائومی در ماه فوریه قبل از MWC 2020 از پرچمداران جدید خود رونمایی کند. یک پوستر فاش کننده می گوید: ارائه آن از ۱۱ فوریه برگزار می شود، در همان روز سامسونگ از سری Galaxy S20 رونمایی خواهد کرد.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر