اخبار

شیائومی دستگاه تهویه مطبوع موبایل هوشمند با قیمت ۱۵۹۹ یوان (تقریباً۲۲۶ دلار) را راه اندازی کرد

نوشته شده توسط مهرداد قربانی

در بیشتر خانه ها ، پیدا کردن سیستم تهویه مطبوع در آشپزخانه بسیار نادر است. در زمستان ، این ممکن است هیچ مشکلی نداشته باشد اما پخت و پز در طول تابستان به دلیل دمای محیط قطعاً با تعریق همراه خواهد بود. در همین راستا ، شیائومی یوپین دستگاه تهویه مطبوع موبایل شخص ثالث را راه اندازی کرده است. این محصول توسط NEW WIDETECH ، یک استارتاپ چینی ساخته شده و برچسب قیمت ۱٫۵۹۹ یوان (۲۲۶ تقریباً دلار) را تصویب می کند.شیائومی دستگاه تهویه مطبوع موبایل هوشمند با قیمت 1599 یوان ( تقریباً226 دلار) را راه اندازی کرد
تهویه مطبوع جدید موبایل به همان اندازه تصفیه کننده هوای Mi است اما در پایین آن یک کاستور (چرخ) جهانی دارد. تهویه مطبوع جدید موبایل به همان اندازه تصفیه کننده Mi است اما در پایین آن یک کاستور جهانی دارد…. بنابراین ، هنگام پخت و پز به راحتی می توانید به آشپزخانه یا هر قسمت دیگری از خانه ، منتقل شود. برای هر مکانی مانند آپارتمان ها ، فضاهای اداری ، آشپزخانه ها ، کیوسک های امنیتی و حتی فعالیت های در فضای باز مناسب است.
تهویه مطبوع موبایل هوشمند جدید WIDETECH دارای مساحت قابل اجرا ۱۱-۱۷ متر مربع است. این دستگاه از طراحی خاص اسپلیت استفاده نمی کند و به همین ترتیب ، هیچ فضای باز خاصی لازم نیست. این دستگاه از سه کارکرد تأمین هوا (سرعت باد قابل تنظیم با سرعتی دو برابر) ، سرمایش و رطوبت زدایی را که نه تنها در گرمای تابستان با آن مواجه می شوید ، بلکه رطوبت زدایی را نیز در فصل باران تحقق می بخشد، پشتیبانی می کند.
دستگاه تهویه مطبوع موبایل طراحی مخزن بی آب را تصویب می کند. این دستگاه از موتور پمپاژ آب DC برای مجبور کردن تبخیر آب فشرده شده ( چگالش) بدون تخلیه در هر زمان استفاده می کند و این مشکل زهکشی دستگاه را برطرف می کند. دستگاه همچنین دارای برخی از کارکردهای تصفیه هوا است. فیلتر یون نقره داخلی ساخته شده می تواند باکتری های موجود در هوا از جمله E. coli را از بین ببرد. همچنین به طور موثری گرد و غبار و سایر ذرات موجود در هوا را فیلتر می کند و باد دمیده را تازه تر و راحت تر می کند.

علاوه بر این ، دارای یک ساختار با عملکرد Wi-Fi است و می توان از طریق برنامه MIJIA با یک تلفن هوشمند جفت شد. با استفاده از این برنامه ، تنظیمات سیستم تهویه هوا از یک تلفن هوشمند قابل تنظیم است.
این دستگاه برای دستیابی به کنترل صوتی نیز می تواند به دستگاهی با قابلیت XiaoAI وصل کرد. همچنین دارای ریموت کنترل اختصاصی است.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر