اخبار

رندرهای جدیدی از گوشی Mi MIX 3 منتشر شد

رندرهای جدیدی از گوشی Mi MIX 3 منتشر شد
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

چند هفته پیش یک تصویر بر روی اینترنت منتشر شد که گفته شد مربوط به گوشی Mi Mix 3 می باشد اما اکنون می توان با قطعیت آن را رد کرد. انتظار می رود که گوشی Mi Mix 3 در ماه سپتامبر سال جاری عرضه شود چرا که نسخه قبلی این گوشی یعنی Mi MIX 2 نیز در سال گذشته در همین ماه منتشر شده بود. طبق شایعات گوشی می میکس ۳ دارای حاشیه صفحه نمایشی باریک تر از نسخه قبلی خود یعنی Mi MIX 2S دارد. امروز تصاویر رندر شده ای منتشر شد که انتظار می رود طراحی گوشی به این شکل باشد. طراحی جدید نشان می دهد که دوربین سلفی گوشی می میکس ۳ مشابه گوشی Vivo NEX به صورت کشویی در بالای گوشی قرار دارد.

رندرهای جدیدی از گوشی Mi MIX 3 منتشر شد

در سال ۲۰۱۵ شرکت شیائومی پتنتی را برای استفاده از دوربین سلفی به صورت کشویی به ثبت رساند که به نظر می رسد قرار است بالاخره از این فناوری در گوشی Mi MIX 3 استفاده شود. البته طبق آنچه که ثبت شده بود این دوربین مجهز به فلش LED می باشد و در تصاویر رندری که امروز منتشر شد نیز این مسئله به چشم می خورد. در تصاویر رندر جدید مهم ترین نکته ای که به چشم می آید حاشیه های باریک صفحه نمایش در تمامی جهات حتی حاشیه پایینی می باشد. همانطور که می دانید حاشیه پایینی در گوشی می میکس ۲ به دلیل قرار گیری دوربین سلفی در آن مکان کمی ضخیم تر از سایر لبه ها بود. پس با توجه به این مسئله اگر قرار به حذف دوربین سلفی از قسمت پایینی صفحه نمایش باشد باید منتظر استفاده از سیستم کشویی در بالای گوشی برای قرار گیری دوربین سلفی باشیم.

رندرهای جدیدی از گوشی می میکس 3 منتشر شد

همچنین نکته دیگری که در این تصاویر وجود دارد عدم وجود سنسور اثر انگشت در پشت گوشی می باشد و با توجه به این مسئله ممکن است که این سنسور در زیر صفحه نمایش مورد استفاده قرار بگیرد. تا کنون هیچگونه مشخصاتی از گوشی Mi MIX 3 منتشر نشده است اما با توجه به اینکه این گوشی یک پرچمدار می باشد به احتمال زیاد از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ در آن استفاده خواهد شد.

نظر شما درباره این رندر های جدید چیست و همچنین به نظر شما گوشی Mi MIX 3 چه ویژگی هایی خواهد داشت؟

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر