اخبار

بیش از ۱۰۰۰۰ واحد گوشی Redmi K30 5G Racing Edition فقط در ۱۱ دقیقه فروخته شد

نوشته شده توسط مهرداد قربانی

در اوایل روزچهاردهم ماه مه ۲۰۲۰ ، گوشی Redmi K30 5G Racing Edition برای اولین بار به فروش رفت. این دستگاه ۱٫۸۹۹ یوان (تقریباً ۲۶۷ دلار آمریکا) قیمت داشته است و طبق بیانیه رسمی ، در طی ۱۱ دقیقه از بیش از ۱۰۰۰۰ واحد فروش عبور کرده است. پس از افتتاح فروش اولیه ، گوشی Redmi K30 5G Racing Edition تقاضای بسیار بالایی را مشاهده کرد. برای کسانی که نمی دانند ، این دستگاه یک گوشی میان رده است که نسخه قدرتمندتری از گوشی اصلی Redmi K30 5G می باشد. این گوشی هوشمند به شبکه دو حالت ۵G می رسد و مشابه ورودی گوشی پایه آن ، با یک قیمت بسیار رقابتی نیز وارد بازار می شود.

یکی از پیشرفت های قابل توجه شامل چیپست اسنپدراگون کوالکام جدید ۷۶۸G است که اولین نسخه آن در این دستگاه است. این چیپست یک نسخه اورکلاک (دستکاری شده) از اسنپدراگون ۷۶۵G است که در مدل قبلی K30 5G که قبلاً راه اندازی شده است یافت می شود. این امر باعث می شود پردازنده بتواند عملکرد بهتری را ارائه دهد که باید به تجربه بازی بهتری نیز تبدیل شود ، به خصوص هنگامی که با نرخ رفرش بالای صفحه نمایش خود از ۱۲۰ هرتز جفت می شوید.
از ویژگی های دیگر گوشی Redmi K30 5G Racing Edition می توان به رابط کاربری MIUI 12 اشاره کرد که با ویژگی های مرتبط با حریم خصوصی مانند ضبط رفتار اپلیکیشن ها و موارد دیگر بهبود یافته است. پوسته جدید سفارشی در سیستم عامل آندروید ۱۰ نیز پیشرفت ها و بهینه سازی هایی را برای هدف گیری چند وظیفه به ارمغان می آورد. برای اطلاعات بیشتر ، این لینک را ببینید.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر