اخبار

گوشی Redmi K30 5G Racing Edition راه اندازی شد ، ویژگی های اسنپدراگون ۷۶۸G

نوشته شده توسط مهرداد قربانی

در اوایل روز یازدهم ماه مه ۲۰۲۰ ، شیائومی مدل جدیدی را در ترکیب محبوب گوشی Redmi K30 خود به بازار عرضه کرد. این گوشی جدید Redmi K30 5G Racing Edition می باشد که دارای اسنپدراگون ۷۶۸G می باشد که به تازگی توسط کوالکام راه اندازی شده است و این گوشی با قیمت ۱۹۹۹ یوان (تقریباً ۲۸۲ دلار آمریکا) قیمت دارد.
گوشی Redmi K30 5G Racing Edition اولین گوشی هوشمند در جهان است که از پردازنده اسنپدراگون کوالکام ۷۶۸G بهره می برد. این پردازنده در حال حاضر قدرتمندترین چیپ میان رده از Qualcomm است و نسخه اورکلاک شده SD765G می باشد. این پردازنده بر روی یک فرایند ۷ نانومتری EUV ساخته شده است و با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است.
گوشی Redmi K30 5G Racing Edition دارای صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتز با دوربین سلفی با سوراخ پانچ دوتایی در قسمت جلویی با نسبت تصویر ۲۰: ۹ است. سنسور اصلی آن یک شاتر ۶۴ مگاپیکسلی در کنار لنزهای با زاویه دید عریض ، دوربین فوق العاده ماکرو و دوربین عمق میدان است در حالی که قسمت جلوی آن دارای سنسور ۲۰ مگاپیکسلی در کنار دوربین عمق دیگر برای سلفی است.
این دستگاه در چهار رنگ از جمله Mint Ice Blue ( سبز آبی ) که رنگ جدیدی در این سری است به همراه انواع رنگ اصلی که برای انواع گوشی پایه Redmi K30 5G در دسترس بود، در دسترس خواهد بود. علاوه بر این ، این گوشی دارای یک باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد که از شارژ سریع تا ۳۰ وات نیز پشتیبانی می کند. از نظر اتصال ، گوشی از باند دوگانه ۵G ، NFC ، بلوتوث ، جک هدفون ۳٫۵ میلیمتری ، ریموت مادون قرمز ، پورت Type-C و موارد دیگر پشتیبانی می کند. بنابراین برای علاقمندان ، گوشی Redmi K30 5G Racing Edition در تاریخ ۱۴ مه ۲۰۲۰ در چین به بازار عرضه می شود.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر