اخبار

گوشی Redmi K30i در اپلیکیشن دوربین MIUI با سنسور اصلی ۴۸ MP 

نوشته شده توسط مهرداد قربانی

مدتی است که شایعه شده  گوشی Redmi K30i ، یک نوع ارزان قیمت تر گوشی Redmi K30 5G می باشد. اخیراً این گوشی در TENAA مشاهده شده بود که بیشتر مشخصات آن را تأیید کرده است. اکنون ، کشفی از دوربین MIUI  وجود این گوشی را بیشتر تأیید می کند. در اوایل ماه جاری ، یک نشت مستند داخلی برنامه Xiaomi را برای راه اندازی گوشی های ارزان قیمت ۵G نسبت به Redmi K30 5G نشان داد. اولین وسیله ای که در آن به آن اشاره شد ، گوشی Redmi K30i 5G با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به جای ۶۴ مگاپیکسلی از نوع استاندارد بود. این گوشی در اواخر ماه آوریل با قیمت ۱۷۹۹ یوان ( تقریباً ۲۵۵ دلار) برای عرضه به بازار پیشنهاد شد.

این گوشی اکنون توسط یکی از اعضای XDA Developers به نام kacskrz ، در برنامه دوربین MIUI مشاهده شده است. رشته ای از اپلیکیشن نه تنها نام گوشی بلکه دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی آن را تأیید می کند.

<string name="back_picasso_48m">4:REDMI K30i 5G:AI QUAD CAMERA:48MP QUAD CAMERA</string>

همانطور که از رشته می بینید ، این دستگاه دقیقاً مانند نسخه معمولی Redmi K30 5G که در دسامبر ۲۰۱۹ منتشر شد ، با کدگذاری “Picasso” کدگذاری شده است. این یافته یکبار دیگر گوشی جدید Redmi K30i با مشخصات و طراحی یکسان به جز یک سنسور دوربین اصلی متفاوت را تأیید کرد.  به هر حال ، برند Redmi هنوز راه اندازی این گوشی آینده را جدی نگرفته است و اکنون ماه می  است. از آنجا که این گوشی فقط با یک تغییر جزئی است ، ممکن است این شرکت به زودی آن را در Weibo اعلام کند.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر