اخبار

یک نسخه جدید از گوشی می ۸ لایت در سایت TENAA مشاهده شد

گوشی می 8 لایت
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

گوشی می ۸ لایت ماه گذشته می ۸ پرو در سه رنگ و دو نسخه رم متفاوت (۴ گیگابایت و ۶ گیگابایت) عرضه شد. یک نسخه جدید از این گوشی با ۸ گیگابایت رم و رنگ جدید در سایت TENAA ثبت شده است.
این نسخه جدید با شماره مدل M1808D2TT شبیه به نسخه اصلی می باشد که با شماره مدل M1808D2TE به ثبت رسیده بود. از نظر ویژگی ها نیز این دو گوشی بسیار شبیه می باشند، هر دو گوشی دارای صفحه نمایش ۶٫۲۶ اینچی با کیفیت FHD+، پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰، دوربین دوگانه، دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی و باتری ۳۳۵۰ میلی آمپری می باشند.

هر چند تصاویر نشان می دهند که یک نسخه مشکی رنگ با قاب صورتی / گرگ و میش نارنجی برای این مدل تعریف شده است. هنوز مشخص نیست که ایا شرکت شیائومی این رنگ را عرضه خواهد کرد و یا خیر چراکه پیش از این نیز شرکت شیائومی در TENAA یک رنگ ثبت کرده بود و در هنگام رونمایی رنگ دیگری را روانه بازار کرده بود. طبق آنچه که در TENAA آمده است گوشی می ۸ لایت باید در ۸ رنگ مختلف عرضه شود درحالیکه اکنون اینگونه نیست. گوشی می ۸ لایت علاوه بر چین در سایر کشورها نیز عرضه می شود و در حال حاضر در اکراین عرضه شده و انتظار می رود به زودی در سایر کشورها نیز عرضه شود.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر