اخبار

گوشی Mi Max 3 در بنچمارک AnTuTu امتیاز ۱۱۸۷۴۱ را بدست آورد

گوشی Mi Max 3 در بنچمارک AnTuTu امتیاز 118741 را بدست آورد
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

در یک تصویر جدید که از گوشی Mi Max 3 شیائومی منتشر شده است اپلیکیشن AnTuTu بر روی گوشی در حال اجرا می باشد و این گوشی در این بنچمارک معتبر توانسته است که امتیاز ۱۱۸۷۴۱ را کسب کند که از میانگین امتیاز سایر گوشی هایی که دارای پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ هستند (تقریباً ۱۳۰۰۰۰) فاصله زیادی ندارد. باید به این نکته اشاره کنیم که امتیاز کسب شده توسط این گوشی در AnTuTu کمی بالاتر از گوشی هایی می باشد که از پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ استفاده کرده اند. بطور مثال گوشی Redmi Note 5 امتیاز ۱۱۵۲۴۷ را بدست آورده است و گوشی Meizu E3 توانسته است که امتیاز ۱۱۲۴۷۸ را کسب کند.

امتیاز کسب شده توسط گوشی Mi Max 3 در بخش های مختلف بصورت زیر می باشد. CPU این دستگاه توانسته است که امتیاز ۵۵۸۷۹، پردازنده گرافیکی توانسته است که امتیاز ۲۱۳۱۳، تجربه کاربری ۳۲۷۴۴ و در نهایت حافظه امتیاز ۸۸۰۵ را کسب کنند. گوشی می مکس ۳ علاوه بر داشتن یک صفحه نمایش بزرگ دارای یک پردازنده قابل اتکا نیز می باشد که می تواند بیشتر نیاز کاربران را برطرف سازد.

برای یادآوری خدمتتان عرض می کنیم که گوشی Mi max 3 دارای یک صفحه نمایش ۶٫۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ می باشد. شرکت شیائومی برای تأمین قدرت این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ استفاده کرده است. و این چیپست تحت فناوری تولید ۱۴ نانو متری ساخت شده است. این چیپست بصورت ۸ هسته ای طراحی شده و از معماری KRYO 260 در آن استفاده شده است. سرعت این پردازنده ۱٫۸ گیگاهرتز می باشد. برای پردازنده گرافیکی این گوشی از آدرنو ۵۰۹ استفاده شده که دارای عملکرد مطلوبی می باشد. گوشی Mi Max 3 دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در بالاترین نسخه خود می باشد و در نسخه های ضعیف تر می توان به نسخه ای اشاره کرد که دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می باشد.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

۱ دیدگاه

ارسال نظر