اخبار

گواهینامه‌ C3 گوشی می مکس ۳ شیائومی (Mi MAX 3) فاش شد

گواهینامه‌ C3 گوشی می مکس 3 شیائومی (Mi MAX 3) فاش شد
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

هر زمانی که اطلاعاتی درباره گواهینامه‌ C3 هر یک از محصولات چینی منتشر می‌شود، نشان از این دارد که در آینده‌ای نه چندان دور آن محصول معرفی خواهد شد. امروز نیز همین اطلاعات دقیق را در مورد گوشی گوشی می مکس ۳ شیائومی که زمانی طولانی منتظر عرضه آن بوده‌ایم، در اختیار داریم. نسل بعدی فبلت‌های معروف شیائومی به تازگی توانسته گواهینامه C3 خود را اخذ نماید. پس فقط باید منتظر شیائومی باشیم تا تاریخ دقیقی را برای رونمایی از این محصول جدیدش اعلام کند. اگر به یاد داشته باشید، چند هفته پیش، لی جون (Lei Jun) در Weibo اعلام کرد که این گوشی در ماه جولای عرضه خواهد شد.

گواهینامه‌ C3 گوشی می مکس 3 شیائومی (Mi MAX 3) فاش شد

مدل شناسایی شده در گواهینامه ۳C چینی

یک گوشی هوشمند از شرکت شیائومی با کد “M1807E8S” در C3 ثبت شده است. بر اساس مشخصات و تاریخ ثبت شدن این مدل جدید، می‌توان گفت این مدل احتمالا همان Mi MAX 3 خواهد بود. اطلاعات مربوطه موجود در ۳C نشان می‌دهد که ترمینال این مدل جدید توسط شرکت IAC در نانجینگ چین تولید می‌شود. همچنین مدل آداپتور برق این محصول “MDY-08-ES” است که می‌تواند هر یک از خروجی‌های ۵ ولت و ۳ آمپر / ۹ ولت و ۲ آمپر / ۱۲ ولت و ۱/۵ آمپر را پشتیبانی کند و قابلیت شارژسریع تا ۱۸ وات را هم دارد.

گواهینامه‌ C3 گوشی می مکس 3 شیائومی (Mi MAX 3) فاش شد

مشخصات و ویژگی‌های گوشی می مکس ۳ شیائومی

در نهایت، لازم به ذکر است که مشخصات گوشی می مکس ۳ شیائومی می‌تواند به شرح زیر باشد:
• پردازنده به کار گرفته شده ازنوع اسنپ‌دراگون ۷۱۰ با معماری جدید کایرو ۳۶۰ است. این مدل دارای ۲ هسته قوی از نوع Cortex-A75 است که با سرعت ۲٫۲ گیگاهرتز به پردازش اطلاعات می‌پردازد و هم‌چنین ۶ هسته ضعیف‌تر از نوع Cortex-A55 دارد که با سرعت ۱٫۷ گیگاهرتز کار می‌کنند.
• صفحه نمایش ۷ اینچی با نسبت تصویر ۱۸: ۹
• پردازنده گرافیکی از نوع آدرنو ۶۱۶ (Adreno 616)
• واحد هوش مصنوعی این مدل نسبت به مدل پیشین که با پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۶۰ عرضه شده است، تا ۲ برابر بهبود پیدا کرده است.
• حداقل دارای ۴ گیگابایت رم خواهد بود.
• مجهز به دوربین عقب دوگانه (عمودی)
• سیستم عامل MIUI 10 که بر اساس Android 8.1 Oreo توسعه پیدا کرده است.
• باتری با ظرفیت عظیم ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعت

گواهینامه‌ C3 گوشی می مکس 3 شیائومی (Mi MAX 3) فاش شد

همانطور که می بینیم، گوشی می مکس ۳ شیائومی در مقابل پرچم دار جدید شیائومی یعنی می ۸ اس ای (Mi 8 SE) چیزی کم ندارد و تنها انتظاری که از Mi MAX 3 داریم این است که بتواند در طراحی هم پرچم‌دار جدید شیائومی را شکست دهد.

منبع: xiaomitoday

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر