اخبار

نسخه ۵۸ اینچی تلویزیون Mi TV 4A شیائومی عرضه شد

نسخه 58 اینچی تلویزیون Mi TV 4A شیائومی
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شرکت شیائومی امروز از یک نسخه جدید تلویزیون Mi TV 4A را روانه بازار کرد. این نسخه جدید ۵۸ اینچی می باشد و دارای قیمتی برابر با ۲۹۹۹ یوآن (تقریبا ۴۳۳ دلار) می باشد.
تلویزیون های سری Mi TV 4A شیائومی قرار بود به عنوان تلویزیون های ارزان قیمت روانه بازار شوند. اولین نسخه این تلویزیون ها در ماه مارس سال گذشته روانه بازار شد. پیش از این نسخه های ۴۳، ۴۹، ۵۵ و ۶۵ اینچی این خانواده منتشر شده بود. همچنین یک نسخه بسیار ارزان ۳۲ اینچی نیز از این خانواده منتشر شده بود. نسخه های ۴۳ و ۴۹ اینچی دارای رزولوشن ۱۰۸۰p بودند و نسخه های ۵۵ و ۶۵ اینچی دارای رزولوشن ۴k بودند. نسخه ۵۸ اینچی جدید نیز دارای رزولوشن ۴k می باشد.

نسخه 58 اینچی تلویزیون Mi TV 4A شیائومی
نسخه ۵۸ اینچی تلویزیون Mi TV 4A شیائومی مجهز به پردازنده چهارهسته ای ۶۴-بیتی Amlogic T962 با سرعت ۱٫۵ گیگاهرتز می باشد و برای گرافیک نیز از پردازنده گرافیکی Mali 450 در این تلویزیون استفاده شده است. این تلویزیون همچنین دارای ۲ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی می باشد. از دیگر مشخصات نسخه ۵۸ اینچی تلویزیون Mi TV 4A شیائومی می توان به زاویه دید ۱۷۸ درجه، وای فای دوبانده، بلوتوث و پشتیبانی از صدای دالبی اشاره کرد. شما به اسانی می توانید از طریق بلوتوث موس، کیبورد، اسپیکر و گیم پد های خود را به این تلویزیون متصل کنید.
نسخه ۵۸ اینچی تلویزیون Mi TV 4A مجهز به سیستم هوش مصنوعی شیائومی می باشد که با صدا قابل کنترل می باشد. این تلویزیون همچنین دارای سه پورت HDMI، دو پورت USB، آنتن داخلی و ورودی AV برای اتصال ستاپ باکس می باشد.
نسخه ۵۸ اینچی تلویزیون Mi TV 4A شیائومی با قیمت ۲۹۹۹ یوآن (تقریبا ۴۳۳ دلار) رونمایی شده و از تاریخ ۲۸ اکتبر در چین قابل خریداری است.

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر