اخبار

لیست ۱۰ گوشی برتر بنچمارک AnTuTu در ماه آگوست سال ۲۰۱۹

لیست 10 گوشی برتر بنچمارک AnTuTu در ماه آگوست سال 2019
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

بنچمارک AnTuTu یکی محبوبترین بنچمارک های موجود در بازار می باشد که به کمک آن می توان قدرت گوشی های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرد. این بنچمارک به طور ماهیانه لیست ۱۰ گوشی برتر ماه را بر اساس کارکرد گوشی ها منتشر می کند. حال این بنچمارک لیسن ۱۰ گوشی برتر اندرویدی از نظر عملکرد را در ماه آگوست سال ۲۰۱۹ عرضه کرده است. در صدر این لیست گوشی هایی قرار گرفته اند که مجهز به چیپست جدید اسنپدراگون ۸۵۵+ می باشد. البته باتوجه به تغییرات انجام شده درنسخه هشتم این بنچمارک در جایگاه گوشی ها و نحوه امتیازدهی تغییراتی صورت گرفته که ابتدا به آن ها اشاره می کنیم. در این رتبه بندی هرچه فضای ذخیره سازی بیشتر باشد امتیاز دستگاه بیشتر می شود و اگر یک دستگاه دارای نسخه های متفاوت باشد ممکن است چند امتیاز دریافت کند. همچنین نرخ تازه سازی صفحه نیز به یک فاکتور مهم تبدیل شده است. این مسئله موجب شده تا گوشی OnePlus 7 Pro نسبت به ماه قبل در رتبه بالاتری قرار بگیرد. حال به بررسی لیست می پردازیم:لیست 10 گوشی برتر بنچمارک AnTuTu در ماه آگوست سال 2019

در رتبه اول این لیست گوشی Black Shark 2 Pro قرار گرفته که دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی می باشد. این گوشی که مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ می باشد امتیاز ۴۶۹۷۰۸ را بدست آورده است.
در رتبه دوم این لیست گوشی ROG Phone 2 قرار گرفته که دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می باشد. در این گوشی نیز از چیپست جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ۷۵۵+ استفاده شده است. این گوشی با کسب امتیاز ۴۶۹۵۹۰ بسیار نزدیک به گوشی Black Shark 2 Pro می باشد.
در رتبه سوم این لیست گوشی OnePlus 7 Pro با ۱۲ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است.
در رتبه بعدی می توان گوشی Nubia Red Magic 3 را با ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مشاهده کرد. در رتبه های بعدی به ترتیب گوشی OnePlus 7 با ۱۲ گیگابایت رم بعلاوه ۲۵۶ حافظه داخلی، گوشی Black Shark 2 با ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و گوشی Xiaomi Mi 9 8 گیگابایت رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته اند. در رتبه هشتم این لیست گوشی ZTE Axon 10 Pro با با ۶ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است که این میزان رم در این لیست کمی عجیب می باشد. در ۲ رتبه بعدی به ترتیب گوشی های Meizu 16S با ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و گوشی Redmi K20 Pro با ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته اند. شما می توانید نظرات خود را راجع به این لیست دربخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر