اخبار

شیائومی ممکن است به زودی گوشی می میکس ۳ را رونمایی کند

گوشی می میکس 3
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

به نظر می رسد همانطور که اقای Lin Bin قبلا با اشاره یک تصویر مفهومی از گوشی می میکس ۳ اشاره کرده بود، این گوشی قرار است که در ماه اکتبر عرضه شود. پس از آقای Lei Jun مدیرعامل شیائومی نیز اعلام کرد این شرکت سرعت تولید خود را بالا برده تا گوشی در ماه اکتبر وارد بازار شود.
حال که در میانه ماه اکتبر قرار داریم اکانت رسمی Mix شیائومی یک پست در ویبو با یک شکلک خنده منتشر کرده است که به نظر می رسد به دلیل نزدیک بودن زمان انتشار گوشی می میکس ۳ می باشد. اکانت رسمی شیائومی نیز در پاسخ به این پست اعلام کرد به زودی یک رونمایی بزرگ تنسط این شرکت چینی برگزار خواهد شد.

گوشی می میکس 3
به تازگی همچنین یک شمارنده معکوس در سایت m.sogou.com مشاهده شد که طبق آن گوشی می میکس ۳ مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ و صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی می باشد.

گوشی می میکس 3
مشخصات گوشی می میکس ۳ شیائومی
بطور قطع گوشی می میکس ۳ مجهز به یک پردازنده اسنپدراگون خواهد بود و در کنار آن از ۶ یا ۸ گیگابایت رم استفاده خواهد شد. همچنین طبق شایعات و تصاویر منتشر شده نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی بسیار بالا می باشد. انتظار می رود که این گوشی دارای سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی باشد. درمورد دوربین نیز به احتمال زیاد برای دوربین پشتی شاهد استفاده از دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۶ و ۱۳ مگاپیکسلی خواهیم بود و برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر