اخبار

شیائومی ساعت مکانیکی TwentySeventeen را معرفی کرد

شیائومی ساعت مکانیکی TwentySeventeen را معرفی کرد
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شرکت شیائومی یک محصول جدید تحت پلتفرم سرمایه گذاری جمعی خود منتشر کرد. این محصول یک ساعت مکانیکی است که دارای نام TwentySeventeen می باشد. این ساعت هم اکنون در چین با قیمت ۴۹۹ یوآن (تقریبا ۷۲ دلار) قابل خریداری می باشد. این محصول توسط خود شیائومی تولید نشده و محصول شرکت Shenzhen Micro-intelligence می باشد که محصولات بسیار با کیفیتی را تولید می کند. این ساعت به طور کامل مکانیکی است که همین مسئله این ساعت را به محصولی جذاب تبدیل می کند.

شیائومی ساعت مکانیکی TwentySeventeen را معرفی کرد
ویژگی های ساعت مکانیکی TwentySeventeen شیائومی

همانطور که از نام این ساعت پیداست ما با یک ساعت مکانیکی روبرو هستیم که بدون باتری کار می کند شما می توانید تا ابد از این ساعت استفاده کنید. نیروی مورد نیاز این ساعت از طریق انرژی جنشی تامین می شود و هنگامی که شما آن را روی مچ خود می بندید با ضربان قلب و تکان خوردن دست انرژی مورد نیاز ساعت تامین می شود.

تمامی قطعات این ساعت از مواد با کیفیت ساخته شده و برای شیشه رویی نیز ازکریستال یاقوت کبود استفاده شده که در برابر خط و خش مقاومی می باشد. همچنین بر روی شیشه این ساعت از یک فرایند پوشش آبی استفاده شده است تا از انعکاس نود و ایجاد لکه جلوگیری شود. بند این ساعت در رنگ های مشکی و قهوه ای تولید شده است. یکی از مهمترین ویژگی های ساعت مکانیکی TwentySeventeen شیائومی را می توان وزن سبک آن دانست که شما با بستن آن بر روی مچ خود هیچگونه احساس خستگی نخواهید کرد.

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر