اخبار

دوربین خودرو ۷۰mai Pro شیائومی با چیپست HiSilicon هواوی عرضه می شود

نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شرکت هواوی به دلیل جنگ تجاری بین ایالات متحده و چین در حال سپری کردن زمان بسیار بدی می باشد و بسیاری از شرکت ها برای مصون ماندن در برابر آمریکا از هماکری با شرکت هواوی خودداری می کنند.

در حالی که بسیاری از شرکت ها از همکاری با هواوی امتناع می کنند و یا استفاده از محصولات این شرکت را انکار می کنند شرکت شیائومی محصول جدید خود را که یک دوربین خودرو می باشد را با چیپست ساخته شده توسط هواوی رونمایی کرده است.

شرکت HiSilicon یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید محصولات نیمه هادی جهان است که انواع چیپست را برای طیف وسیعی از محصولات از جمله گوشی های هوشمند و دستگاه های اینترنت اشیا (IoT) تولید می کند. محبوب ترین چیپست های این شرکت چیپست های Kirin است، که عمدتاً در تلفن های هوشمند Huawei و Honor استفاده می شود.

طبق گزارشات منتشر شده دوربین خودرو ۷۰mai Pro شیائومی مجهز به پردازنده دو هسته ای HiSilicon Hi3556  می باشد و همچنین از پشتیبانی تکنولوژی کد گذاری H.265 پشتیبانی می کند که به شدت در بهبود فشرده سازی ویدئو کمک می کند. هنگامیکه دوربین خودرو ۷۰mai Pro بر روی حالت رانندگی قرار دارد به راحتی می توان آن را به حالت پارک کردن تغییر داد که در این حالت شتاب سنج بطور مداوم خودرو را بررسی می کند. به همین دلیل هنگامی که احتمال برخورد به وجود می آید دستور ضبط به طور خودکار صادر می شود. این دوربین خودرو مجهز به سنسور ۵ مگاپیکسلی Sony IMX335 با رزولوشن ۱۹۴۴* ۲۵۹۲ می باشد. این محصول قابلیت اتصال از طریق wifi را دارا می باشد و می تواند اشیاء را تا فاصله ۷۰ متری تشخیص دهد. همچنین می توان با استفاده از یک کارت حافظه Micro SD موارد ضبط شده را ذخیره سازی کرد. شارژ این دستگاه نیز از طریق پورت USB انجام می شود. از دیگر ویژگی های دوربین خودرو ۷۰mai Pro می توان به باتری ۵۰۰ میلی آمپری و صفحه نمایش ۲ اینچی اشاره کرد.

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر