اخبار

تصاویر جعبه گشایی گوشی ردمی ۶ پرو شیائومی

تصاویر جعبه گشایی گوشی ردمی 6 پرو شیائومی
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شرکت شیائومی شرکت شیائومی باتوجه به طرفداران بسیاری که دارد و همچنین برای اینکه بتواند بخش بیشتری از بازار را در اختیار بگیرد بطور مرتب محصولات جدیدی را منتشر می کند. این شرکت در روز دوشنبه هفته جاری از جدیدترین گوشی خود با نام ردمی ۶ پرو رونمایی کرد. گوشی ردمی ۶ پرو دارای یک صفحه نمایش ۵٫۸۴ اینچی با رزولوشن +FULL HD و نسبت تصویر ۱۹:۹ می باشد. همانند بسیاری از گوشی های جدید صفحه نمایش این گوشی نیز دارای بریدگی می باشد. هرچند با توجه به سیستم تعبیه شده کاربران می توانند که بصورت نرم افزاری بریدگی صفحه نمایش را مخفی کنند.

تصاویر جعبه گشایی گوشی ردمی 6 پرو شیائومی

یکی از نقاط ضعف این گوشی استفاده از پردازنده نسبتاً قدیمی اسنپدراگون ۶۲۵ شرکت کوالکام می باشد که تاکنون در چندین گوشی مختلف شیائومی مورد استفاده قرار گرفته است. البته استفاده از این چیپست موجب شده است که قیمت نهایی گوشی پایین بماند که این نکته می تواند برای بسیاری از کاربران خوشایند باشد. بطور کلی باتوجه به ویژگی ها و مشخصات این گوشی باید بگوئیم که این دستگاه می تواند یک انتخاب مناسب برای کاربران معمولی باشد.

تصاویر جعبه گشایی گوشی ردمی 6 پرو شیائومی

یکی از نکات مثبت این گوشی را می توان قرار گیری درگاه جداگانه برای کارت حافظه جانبی در نظر گرفت و دیگر لازم نیست که شما یکی از ۲ درگاه سیمکارت را برای کارت حافظه جانبی استفاده کنید. شرکت شیائومی برای تأمین انرژی این گوشی از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده که به اسانی می تواند نیاز کاربران عادی را برطرف کند. بعلاوه پنل پشتی این گوشی از جنس فلز می باشد و دوربین دوگانه بکار رفته در این گوشی مشابه آن چیزی می باشد که در گوشی هایی مانند ردمی نوت ۵، ردمی اس ۲ و می میکس ۲ اس دیده بودیم.

تصاویر جعبه گشایی گوشی ردمی 6 پرو شیائومی

این دوربین دوگانه مجهز به سنسورهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی می باشد و عملکرد مطلوبی را نیز از خود نشان می دهد. در پشت گوشی علاوه بر دوربین دوگانه سنسور اثر انگشت نیز قرار گرفته است. شرکت شیائومی همچنین برای دوربین سلفی این گوشی از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی استفاده کرده است که از حالت پرتره هوش مصنوعی و بازگشایی قفل مبتنی بر هوش مصنوعی پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به رابط کاربری MIUI 9  مبتنی بر اندروید ۸٫۱، سنسور مادون قرمز و جک ۳٫۵ میلی متری صدا اشاره کرد.

تصاویر جعبه گشایی گوشی ردمی 6 پرو شیائومی

با وجود اینکه مشخصات گوشی ردمی ۶ پرو متوسط می باشد اما قیمت مقرون بصرفه آن این گوشی را تبدیل به یک انتخاب مناسب کرده است.  قیمت این گوشی از ۹۹۹ یوان ( تقریباً ۱۵۳ دلار ) برای نسخه دارای ۳ گیگابایت رم + ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی آغاز می شود و تا ۱۲۹۹ یوان ( تقریباً ۱۹۹ دلار) برای نسخه دارای ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ادامه دارد. در ادامه می توانید تصاویر جعبه گشایی گوشی ردمی ۶ پرو را مشاهده کنید.

 

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر