اخبار

تصاویر جعبه گشایی دستبند هوشمند Hey Plus شیائومی

دستبند هوشمند Hey Plus شیائومی
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

در تاریخ ۷ آگوست شرکت شیائومی از یک مچ بند هوشمند با صفحه نمایش AMOLED رنگی رونمایی کرد. این دستبند هوشمند که با قیمت ۲۹۹ یوان عرضه شده بود در کدت ۸ ساعت به بیش از ۱۰۰۰۰ فروش رسید که این مسئله نشان از کیفیت بالای این دستبند دارد. دستبند هوشمند Hey Plus شیائومی دارای یک صفحه نمایش ۰٫۹۵ اینچی با رزولوشن ۲۴۰ در ۱۲۰ پیکسل می باشد. این دستبند همچنین دارای NFC چند کاربردی می باشد که می توان از آن برای انجام پرداخت ها استفاده کرد.

دستبند هوشمند Hey Plus شیائومی

دستبند هوشمند Hey Plus شیائومی

دستبند هوشمند Hey Plus شیائومی دارای یک باتری داخلی ۱۲۰ میلی امپری می باشد که با یکبار شارژ می تواند ۱۸ روز پاسخگوی نیاز شما باشد. از دیگر ویژگی های این دستبند می توان به سنسور ضربان قلب، ردیاب خواب، شماره گیر سفارشی، قابلیت نمایش تماس گیرنده و نمایش پیام های شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

دستبند هوشمند Hey Plus شیائومی

این دستبند همچنین توانسته است که گواهی ضد آب IP 68 را بدست آورد که این به این معنا است که شما در هنگام شنا نیز می توانید از این دستبند استفاده کنید. همچنین شما می توانید با اتصال این دستبند به اپلیکیشن MiJia App می توانید سایر محصولات میجیا را کنترل کنید. دستبند هوشمند +Hey با بلوتوث ۴ کار می کند و می توند به دستگاه هایی که دارای اندروید ۴٫۴ به بالا و IOS 8 به بالا هستند متصل شود.

خرید دستبند هوشمند Hey Plus شیائومی 

دستبند هوشمند Hey Plus شیائومی
منبع: xiaomitoday

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر