اخبار

جدیدترین آپدیت گوشی Mi A1 گوشی را به اندروید ۸٫۱ مجهز می کند

جدیدترین آپدیت گوشی Mi A1 گوشی را به اندروید 8.1 مجهز می کند
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

اگر شما صاحب یک گوشی Mi A1 باشید ممکن است که یک آپدیت جدید را برای گوشی خود دریافت کرده باشید. اگرچه شیائومی اعلام می کند که در آپدیت گوشی Mi A1 تنها پچ امنیتی ماه ژوئن وجود دارد اما این اپدیت علاوه بر پچ امنیتی شامل آپدیت اندروید ۸٫۱ می باشد و اندروید گوشی شما را نیز آپدیت می کند. هرچند تاکنون چندین مشکل اساسی در این اپدیت گزارش شده است. آپدیت گوشی Mi A1 که دارای حجمی در حدود ۱٫۱۵ گیگابایت می باشد تاریخچه پیام های برخی از کاربران را بطور کامل پاک کرده است.

جدیدترین آپدیت گوشی Mi A1 گوشی را به اندروید 8.1 مجهز می کند

طبق گزارش کاربران این مشکل هنگامی به وقوع پیوسته است که آنها اپلیکیشن پیام رسان خود را از لیست برنامه های اخیراً باز شده خارج کرده اند. باتوجه به این مسئله به شما توصیه می کنیم که قبل از انجام هرگونه آپدیت از اطلاعات خود بخصوص پیام ها پشتیبان تهیه کنید. بغیر از این مشکل و مشکلاتی از این دست همه چیز خوب و بدون مشکل بنظر می رسد. آپدیت اندورید ۸٫۱ (اوریو) ویژگی هایی را مانند نمایش میزان باتری دستگاه های متصل شده از طریق بلوتوث یک سیستم رابط کاربری جدید که باتوجه به وال پیپر شما تغییر می کند (انتخاب یک وال پیپر تیره منوی تنظیمات و سایر بخش ها را به رنگ مشکی درمیاورد و انتخاب یک وال پیپر روشن منوی تنظیمات و سایر بخش ها را به رنگ سفید درمیاورد) و اموجی های جدید اشاره کرد. همچنین گفته می شود با انجام این آپدیت کیفیت صدای دستگاه نیز بهبود پیدا می کند. گوشی Mi A1 اولین گوشی شیائومی بود که تحت پروژه اندروید وان گوگل منتشر شده است. این گوشی از لحاظ ویژگی های سخت افزاری مشابه گوشی Mi 5X  می باشد که در آن تنها بجای استفاده از رابط کاربری MIUI از اندروید خالص استفاده شده است. شرکت شیائومی قرار است که نسخه جانشین این گوشی را با نام Mi A2  ( MI 6X) را بزودی رونمایی کند.

اگر شما هم از کاربران گوشی MI A1 می باشید و این آپدیت را دریافت کرده اید لطفاً نظر خود را درباره این آپدیت در بخش دیدگاه ها با ما درمیان بگذارید.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر