اخبار

تی وی باکس اس شیائومی عرضه شد

تی وی باکس اس
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

تی وی باکس شیائومی یکی از معدود تی وی باکس هایی است که اندورید تی وی بر روی آن وجود دارد. درحالیکه در بسیاری از تی وی باکس های دیگر تنها یک نسخه سفارشی از اندروید موبایل ها وجود دارد. تی وی باکس شیائومی نسخه گلوبال ۲ سال پیش عرضه شد و حال جانشین ان که با نام می باکس اس شناخته می شود عرضه شده است. می باکس اس از نظر طراحی مشابه تی وی باکس ۴ می باشد که در چین به فروش رسیده است و تنها تفاوت این است که نسخه چینی به رنگ سفید بود درحالیکه این نسخه به رنگ مشکی می باشد و بر روی این نسخه اندروید تی وی خالص وجود دارد.

طراحی جدید خود دستگاه تنها نکته تغییر کرده این دستگاه نیست و کنترل نیز دارای طراحی جدیدی می باشد. در این نسخه دکمه پاور از گوشه به وسط منتقل شده و در زیر آن دکمه دستیار صوتی گوگل قرار دارد. بر روی این دستگاه بطور پیشفرض اندروید ۸٫۱ وجود دارد. تی وی باکس اس دارای خروجی ۴K و قابلیت پخش فایل های ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را دارا می باشد. همچنین با توجه به کروم کست این دستگاه شما می توانید صفحه نمایش گوشی، تبلت و یا لپ تاپ خود را بر روی صفحه نمایش تلویزیون خود انتقال دهید.

به لطف استفاده از دستیار صوتی گوگل شما می توانید دستگاه های هوشمند خانه خود را نیز با دستورهای صوتی کنترل کنید. از نظر سخت افزار تی وی باکس اس دارای سخت افزاری یکسان با نسل قبلی خود می باشد. این دستگاه مجهز به یک پردازنده ۴ هسته ای از نوع Cortex-A53، پردازنده گرافیکی Mali-450، ۲ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی می باشد. تی وی باکس اس دارای قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و وای فای می باشد. از نظر پورت نیز این دستگاه دارای یک پورت HDMI، یک پورت USB، یک خروجی صدا و یک ورودی پاور می باشد. همچنین همانند نسل قبلی این دستگاه از دسته های بازی پشتیبانی می کند. این دستگاه در حال حاضر با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار در حال پیشفروش می باشد و قرار است از تاریخ ۶ نوامبر ارسال ان برای خریداران اغاز شود.

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر