اخبار

تصاویر گوشی Mi 6X Hatsune Miku Special Edition شیائومی

تصاویر گوشی Mi 6X Hatsune Miku Special Edition شیائومی
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

گوشی Mi 6X Hatsune Miku Special Edition شیائومی روز گذشته در چین رونمایی شد. مهمترین ویژگی این نسخه طراحی های زیبا و لوازم جانبی همراه جذاب آن می باشد. شرکت شیائومی برای اولین بار نسخه Hatsune Miku Special Edition را برای گوشی Redmi note 4X در سال گذشته عرضه کرد.

این نسخه بطور ویژه برای طرفداران کاراکتر محبوب ژاپنی Hatsune Miku طراحی و تولید شده است. موفقیت فروشی که نسخه قبلی داشت شرکت شیائومی را راغب به تولید نسخه بعدی این گوشی کرد. گوشی Mi 6X Hatsune Miku Special Edition شیائومی دارای یک بدنه سبز رنگ می باشد که این رنگ نیز بر زیبایی های این گوشی افزوده است. بر روی قاب پشتی این گوشی دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت در نیمه بالایی قرار گرفته اند و در قسمت پایینی قاب پشتی یک طراحی زیبا از کاراکتر Hatsune Miku قرار دارد.

همانند نسخه قبلی این گوشی نیز دارای یک بسته بندی زیبا می باشد. در درون جعبه این گوشی علاوه بر خود گوشی و موارد معمول یک قاب زیبا و یک پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپری ویژه وجود دارد. طبق اعلام شیائومی از این گوشی زیبا و منحصر بفرد تنها ۵۰۰۰ نسخه تولید می شود و هر نسخه دارای یک شماره منحصر بفرد می باشد. گوشی Mi 6X Hatsune Miku Special Edition شیائومی قرار است که با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و با قیمت ۲۹۹ یوان ( تقریباً ۳۱۷ دلار) عرضه شود. میزان قیمت تعیین شده برای این نسخه ۳۰۰ یوان بالاتر از نسخه معمولی گوشی Mi 6X با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می باشد. فروش این گوشی قرار است که از تاریخ ۳ جولای آغاز شود. در ادامه می توانید تصاویر این گوشی زیبا را مشاهده کنید.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر