اخبار

تصاویر رسمی گوشی Mi 8 Explorer منتشر شد

تصاویر رسمی گوشی Mi 8 Explorer منتشر شد
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

از زمان انتشار گوشی Mi 8 Explorer در ماه مه شرکت شیائومی زیاد به این دستگاه اشاره نمی کرد تا اینکه چند روز پیش این شرکت بطور رسمی اعلام کرد که فروش این گوشی از تاریخ ۳۰ جولای آغاز می شود. حال پیش از آغاز فروش رسمی شرکت شیائومی چندین تصویر تبلیغاتی رسمی را از این گوشی منتشر کرد. گوشی Mi 8 Explorer دارای یک قاب پشتی شیشه ای شفاف می باشد که می توان از طریق آن سخت افزار و درون گوشی را مشاهده کرد. البته پس از رونمایی رسمی مشخص شد که این قاب پشتی سخت افزار اصلی گوشی را نشان نمی دهد.

تصاویر رسمی گوشی Mi 8 Explorer منتشر شد

خریداران گوشی های Mi 8SE و Mi 8 نیز می توانند یک قاب محافظ را تهیه کنند تا بتوانند ظاهری شبیه به گوشی Mi 8 Explorer را تجربه کنند. هرچند بطور قطع این تجربه همانند نسخه اصلی نمی باشد. بر روی قاب پشتی این گوشی هیچگونه سنسور اثر انگشتی قرار نگرفته و سنسور اثر انگشت به زیر صفحه نمایش گوشی منتقل شده است و کاربران می توانند با لمس صفحه نمایش قفل گوشی را باز کنند. طبق ادعای شیائومی در این گوشی از سنسور بسیار حساسی استفاده شده که کوچکترین لمس را شناسایی و قفل گوشی را باز می کند و به همین دلیل برای باز شدن قفل گوشی نیازی به فشار زیاد نیست.

تصاویر رسمی گوشی Mi 8 Explorer منتشر شد

همچنین در این گوشی از قابلیت تشخیص چهره ۳ بعدی برای باز کردن قفل گوشی استفاده شده است. همانطور که در بالا اشاره کردیم فروش این گوشی از تاریخ ۳۰ جولای و با قیمت ۳۶۹۹ یوان (تقریباً ۵۴۵ دلار ) آغاز خواهد شد. قیمت این گوشی با توجه به مشخصات آن بسیار گران نمی باشد برای مقایسه باید بگوییم که گوشی Mi 8 با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۲۹۹ یوان ( تقریباً ۴۸۶ دلار) به فروش می رسد. گوشی Mi 8 Explorer با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

تصاویر رسمی گوشی Mi 8 Explorer منتشر شد تصاویر رسمی گوشی Mi 8 Explorer منتشر شد

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر