اخبار

تصاویر جعبه گشایی Mi A3 استفاده از چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ را در این گوشی تایید می کند

تصاویر جعبه گشایی Mi A3 استفاده از چیپست اسنپدراگون 665 را در این گوشی تایید می کند
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

برخلاف بسیاری از حدس و گمان ها که گفته می شد گوشی Mi A3 مجهز به چیپست اسنپدرگون ۷۳۰ و یا اسنپدراگون ۷۱۰ می باشد، تصویر جعبه گشایی منتشر شده توسط GsmArena نشان می دهد که گوشی Mi A3 مجهز به چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ می باشد که در واقع موجیب می شود این گوشی در واقع همانند Xiaomi CC9e باشد. در این تصاویر علاوه بر گوشی می توان سایر موارد موجود در جعبه گوشی را نیز مشاهده کرد.

گوشی Mi A3 شیائومی دارای یک جعبه سفید رنگ می باشد که بر روی قسمت جلویی آن تصاویری از گوشی قرار گرفته است. این تصویر عرضه گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و سفید را تایید می کند. در بخش جلویی همچنین عبارت Mi A3 با فونت بزرگ نوشته شده است.تصاویر جعبه گشایی Mi A3 استفاده از چیپست اسنپدراگون 665 را در این گوشی تایید می کند

علاوه بر گوشی می توان کابل شارژ USB Type-C و آداپتور شارژ را نیز مشاهده کرد. بر روی برچسب موجود بر روی صفحه نمایش می توان برخی اطلاعات گوشی را نیز مشاهده کرد. طبق این اطلاعات این گوشی دارای یک دوربین ۳گانه با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی می باشد. از دیگر مشخصات اشاره شده می توان به باتری ۴۰۳۰ میلی آمپری، سنسور اثر انگشت در درون صفحه نمایش و چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ اشاره کرد. طبق این اطلاعات می توان نتیجه گرفت که گوشی Mi A3 همان Xiaomi CC9e می باشد. هرچند اطلاعات بسیار زیادی درمورد گوشی Mi A3 منتشر شده اما هنوز تاریخ دقیق رونمایی اعلام نشده اما باتوجه به افزایش حجم اطلاعات در چند روز اخیر به نظر می رسد که به زودی شاهد رونمایی از این گوشی می باشیم.

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر