اخبار

جدیدترین تصاویر منتشر شده از گوشی Redmi 6 شیائومی

جدیدترین تصاویر منتشر شده از گوشی Redmi 6 شیائومی
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

گوشی Redmi 6 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند شیائومی هفته آینده عرضه خواهد شد. این مدل جدید از تلفن‌های همراه شیائومی ممکن است جانشین مدل محبوب Redmi 5 شوند و دوران موفقیت پنج ماهه این مدل را پایان دهد. هرچند که در زمان معرفی این مدل، کاربران نظرات چندان خوبی درباره طراحی این مدل جدید نداشتند، اما اخیرا، عکس‌های جدیدی از گوشی Redmi 6 شیائومی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان دهنده تنوع رنگ در طراحی این تلفن‌های هوشمند مقرون به صرفه و با کیفیت است.

برخلاف اولین عکس‌هایی که از گوشی Redmi 6 شیائومی با قاب سفید و رنگ روشن منتشر شد، در جدیدترین عکس‌ها، گوشی ردمی ۶ در دو رنگ رزگلد و مشکی خودنمایی می‌کند. در این عکس‌ها مشاهده می‌شود که پنل پشت تلفن هوشمند از جنس فلزی است و ابعاد آن برابر با با ۷٫۵ × ۷۱٫۶۸ × ۱۴۹٫۳۳ میلی متر است.

گوشی ردمی 6 شیائومی
در این عکس‌ها به نظر می‌رسد که دوربین و سنسور اثر انگشت گوشی ردمی ۶ از گوشی Mi 8 کوچکتر و ظریف‌تر طراحی شده است. در پشت قاب تلفن همراه شیائومی redmi6 رزگلد ، سنسور اثرانگشت تعبیه شده و دوربین دوگانه به شکلی عمودی، فلاش LED طراحی شده است. گوشی Redmi 6 با صفحه نمایش ۵٫۸۴ اینچی +FHD، باتری ۳۹۰۰ میلی آمپری و دوربین اصلی ۱۲ مگا پیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگا پیکسلی طراحی شده است. گوشی Redmi 6 شیائومی، یک پردازشگر هشت هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگا هرتزی دارد و رم آن در سه نمونه ۲ ، ۳ و ۴ گیگابایتی طراحی شده است و گفته می‌شود به چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ مجهز است.

حال باید صبر کرد و منتظر عرضه و بررسی دقیق‌تر گوشی Redmi 6، این جدیدترین ساخته شرکت موفق چینی شیائومی باشیم، توجه داشته باشید این تلفن هوشمند در خارج از چین با نام شیائومی Mi A2 Lite به عرضه و فروش می‌رسد.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر