اخبار

تصاویری از گوشی Pocophone F1 و جعبه آن منتشر شد

تصاویری از گوشی Pocophone F1 و جعبه آن منتشر شد
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

کمتر از یک روز پیش گوشی Pocophone F1 در یک فروشگاه آنلاین رومانیایی قرار گرفته بود.  حال تصاویری از این گوشی و جعبه آن منتشر شده است. این تصاویر برخی از ویژگی های این گوشی را تدیید می کند. منبع این تصاویر همان فروشگاه رومانیایی است که گوشی را برای پیشفروش قرار داده است.

تصاویری از گوشی Pocophone F1 و جعبه آن منتشر شد

اولین تصویر مربوط به قسمت جلویی گوشی Pocophone F1 می باشد که تأیید می کند این گوشی دارای بریدگی صفحه نمایش می باشد. در درون این بریدگی فلش LED، اسپیکر مکالمه و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است. همچنین طبق برچسبی که بر روی صفحه نمایش وجود دارد چندین سنسور نیز در این قسمت قرار گرفته است که یکی از آن ها سنسور مادون قرمز برای شناسایی چهره و باز کردن قفل می باشد. این برچسب همچنین استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ را در این گوشی تأیید کرده است. همچنین وجود سیستم خنک کننده مایع و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۳ توسط این برچسب تأیید شده است.

در تصویر دیگری که از این گوشی منتشر شده صفحه نمایش گوشی نشان می دهد و چیزی که در این تصویر مشخص است این است که این گوشی دارای یک حاشیه پایینی صفحه نمایش ضخیم می باشد.

تصاویری از گوشی Pocophone F1 و جعبه آن منتشر شد

دو تصویر نیز از قسمت پشتی گوشی نیز منتشر شده که طبق آن ها می توان مشاهده کرد که بدنه گوشی Pocophone F1 از فلز ساخته شده است. دوربین دوگانه پشتی و سنسور اثر انگشت در زیر یکدیگر قرار گرفته اند. دوربین ها دارای یک حلقه قرمز رنگ می باشند که این حلقه موجب زیبایی دوربین ها شده است. یک فلش LED دوتایی نیز در سمت چپ دوربین ها قرار گرفته است.

تصاویری از گوشی Pocophone F1 و جعبه آن منتشر شد

تصاویر دیگری منتشر شده که لبه های گوشی را نشان می دهد. در لبه سمت چپ سینی سیمکارت و در قسمت پایینی گوشی پورت USB نوع C در مرکز قرار گرفته و در ۲ طرف آن اسپیکرها قرار گرفته اند. البته باید بگوییم که یکی از این اسپیکرها در واقع ظاهر اسپیکر را دارد و درواقع میکروفون می باشد. دکمه های کم و زیاد کردن صدا و دکمه پاور در سمت راست قرار گرفته اند و در بالای گوشی جک ۳٫۵ میلی متری صدا قرار گرفته است. تصاویر جعبه گوشی نیز نشان از این دارد که شیائومی قصد دارد یک بسته رنگی تر را برای این گوشی عرضه کند. قسمت دومی جعبه که درواقع قسمت پایینی آن می باشد به رنگ زرد می باشد. یک برچسب که بر روی جعبه وجود دارد نشان می دهد که این جعبه مربوط به نسخه ای می باشد که دارای ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می باشد. همچنین طبق این برچسب ۲ سیمکارته بودن گوشی تأیید شده است. طبق اعلام منبع گوشی Pocophone F1 در میانه های ماه سپتامبر در اروپا عرضه می شود و قیمت آن نیز از ۴۲۰ یورو شروع می شود.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر