اخبار

تصاویری از گوشی Mi 8X لو رفت

تصاویری از گوشی Mi 8X لو رفت
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

گوشی Mi 8 SE که در انتهای ماه مه عرضه شده است اولین گوشی می باشد که در آن از پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ استفاده شده است. طبق شایعات منتشر شده شرکت شیائومی ممکن است که در طی سال جاری یک گوشی دیگر را با پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ عرضه کند. یکی از خبرنگاران چینی تصاویری از یک گوشی که Mi 8X نامیده منتشر کرده و اعلام کرده است که این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ می باشد. طبق تصاویر لو رفته گوشی Mi 8X در حداقل ۲ رنگ آبی و سفید عرضه خواهد شد.

تصاویری از گوشی Mi 8X لو رفت

به نظر می رسد که قاب پشتی این گوشی از شیشه و یا سرامیک خواهد بود. در گوشه سمت چپ بالای گوشی یک دوربین دوگانه عمودی قرار گرفته است. نکته ای که درمورد این گوشی جالب بنظر می رسد این است که سنسور اثر انگشت در پشت آن قرار نگرفته است و طبق ادعای خبرنگاری که تصاویر را منتشر کرده این گوشی مجهز به سنسور اثر انگشت در درون صفحه نمایش می باشد. یک خبرنگار دیگر ادعا کرده است که قرار است گوشی Mi 8X  جایگزین گوشی Mi Note شود.تصاویری از گوشی Mi 8X لو رفت

تصاویری از گوشی Mi 8X لو رفت

وی همچنین یک عکس دیگر منتشر کرده است که در آن آقای لی جون یک گوشی اسرار آمیز را در دست گرفته که دوربین دوگانه آن بصورت عمودی می باشد و سنسور اثرانگشت پشتی نیز در این گوشی وجود ندارد. او ادعا کرده است که این گوشی که در دست آقای لی جون می باشد گوشی Mi 8X می باشد. در ابتدای سال جاری توسعه دهندگان XDA اعلام کردند که شرکت شیائومی ۲ گوشی با نام های رمزی Sirius و Comet را با پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ روانه بازار خواهد کرد. تاکنون این شرکت گوشی Mi 8 SE با این پردازنده روانه بازار کرده و این احتمال وجود دارد که گوشی Mi 8X نیز با این پردازنده عرضه شود. در طی ماه جاری شرکت شیائومی از گوشی Mi Mix 3 به احتمال زیاد رونمایی خواهد کرد. حال این احتمال داده می شود که شرکت شیائومی در کنار گوشی Mi mix 3 از گوشی Mi 8X نیز رونمایی کند.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر