اخبار

برند ۹۰Points یک چمدان جدید به مناسبت سومین سال تأسیس عرضه می کند

برند 90Points یک چمدان جدید به مناسبت سومین تأسیس عرضه می کند
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شرکت Runmi technologies که یکی از شرکت های زیر مجموعه شیائومی می باشد و بیشتر با برند ۹۰Points شناخته شده است در سال ۲۰۱۵ اولین حضور خود را با عرضه یک چمدان اعلام کرد. حال پس از گذشت ۳ سال چمدان های ۹۰Points بطور قطع یکی از پرفروش ترین محصولات برند شیائومی می باشد. این شرکت تاکنون چندین نوآوری در زمینه تولید چمدان داشته است که در این بین می توان به چمدان هوشمندی که شما را دنبال می کند و یا چمدانی که مجهز به سنسور اثر انگشت می باشد اشاره کرد.

چمدان

برای جشن گرفتن سومین سال تأسیس خط تولید ۹۰Points یک چمدان جدید با برند این شرکت روانه بازار شده است. این چمدان دارای یک بدنه شفاف می باشد و با قیمت ۵۹۹ یوان ( تقریباً ۸۷ دلار) عرضه شده است. این چمدان دارای سایز ۲۰ اینچی و وزنی معادل ۲٫۷ کیلوگرم می باشد.

چمدان

این چمدان دارای بدنه ای از جنس پلی کربنات شفاف المانی می باشد که علاوه بر شفافیت بالا بسیار مقاوم نیز می باشد. برای ساخت فریم و اهرم این چمدان از آلیاژ آلومینیوم سری ۶ استفاده شده که از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد. در زیر این چرخ ۴ چرخ قرار گرفته که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارا می باشند. بعلاوه این چمدان مجهز به قفل TSA می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده با این چمدان سفر کنید و دیگر نیازی نیست که نگران آسیب دیدن قفل این چمدان توسط مأموران گمرک باشید.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر