اخبار

آموزش بازکردن بوت لودر گوشی poco F1

بازکردن بوت لودر گوشی poco F1
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

گوشی poco F1 همچنان باتوجه به سخت افزار قدرتمند و قیمت مناسبی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارد. پشتیبانی نرم افزاری فوق العاده ای که شرکت شیائومی برای این گوشی عرضه می دهد ارزش آن را بیشتر می کند. با اینحال برخی از افراد ممکن است که دستگاه را Root کنند و یا رام کاستم را نصب کند بنابراین همانند هر دستگاه اندرویدی دیگری برای انجام هر یک از این کارها ابتدا باید بوت لودر گوشی باز شود. در این مطلب ما به شما آموزش می دهیم که چگونه بوت لودر گوشی poco F1 را باز کنید. لازم به ذکر است که روش باز کردن بوت لودر برای گوشی poco F1 همانند روشی است که در اندروید ۸ و اندروید ۹ استفاده می شود. در زیر مراحل باز کردن بوت لودر این گوشی به ترتیب برای شما آورده شده است.

پیشنیازها:

از تمام اطلاعات مهم خود یک بک آپ تهیه کنید و بر روی یک دستگاه دیگر منتقل کنید.

باتری گوشی را تا ۷۰ درصد و یا بیشتر شارژ کنید.

مراحل را به دقت انجام دهید.

دانلودها:

برای انجام بهتر و راحت تر بازگشایی بوت لودر لطفاً فایل های زیر را قبل از انجام مراحل بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

مراحل باز کردن بوت لودر گوشی poco F1 :

هشدار: بازکردن بوت لودر تمامی اطلاعات شخصی شما بر روی گوشی را پاک می کند. لطفاً قبل از انجام این کار از اطلاعات خود بک آپ بگیرید.

۱- در اولین مرحله به سایت  MIUI Unlock website مراجعه کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا درخواست شما برای باز کردن بوت لودر گوشی ثبت شود. پس از ۲ تا ۴ روز تیم شیائومی درخواست شما را قبول می کند و یک کد برای شما ارسال می کند.

۲- پس از دریافت کد به مسیر Settings > About Phone رفته و ۷ بار بر روی MIUI Version کلیک کنید تا حالت توسعه دهنده (Developer Mode) برای شما باز شود.

۳- به مسیر Additional Settings > Developer Options رفته و USB Debugging and OEM Unlocking را فعال کنید.

۴- حال برنامه Mi Flashtool را که دانلود کرده اید بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید.

۵- در برنامه Mi Flashtool وارد اکانت شیائومی خود (Mi account) شوید و همچنین مطمئن شوید که در گوشی poco f1 خود نیزبه همان اکانت وارد شده اید. (شما می توانید از مسیر Settings > Mi Unlock Status > Add Account & Device اکانت خود ا بررسی کنید.

۶- گوشی خود را خاموش کنید و سپس وارد حالت فست بوت(Fastboot Mode) شوید. (دکمه کم کردن صدا و پاور را بطور همزمان نگهدارید. )

۷- گوشی poco F1 خود را از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل کنید و سپس در برنامه Mi Flashtool بر روی دکمه باز گشایی (Unlock) کلیک کنید.

۸- پس از این کار بوت لودر گوشی شما باز و گوشی همچنین ریست فکتوری می شود. پس از انجام مراحل شما می توانید ADB terminal را باز کنید و بررسی کنید که آیا باز کردن بوت لودر موفقیت آمیز بوده و یا خیر؟ برای اینکار عبارت fastboot oem device-info را در ترمینال تایپ کنید.

۹- اگر بوت لودر شما با موفقیت باز شده باشد در ADB terminal عبارت باز شده (Unlocked) به شما نمایش داده می شود. اگر باز نشده بود مراحل را یک بار دیگر انجام دهید.

شما می توانید سؤالات و نکات خود را درباره آموزش بالا را با ما در بخش دیدگاه ها در میان بگذارید.

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر