اخبار

گوشی Redmi K30 Pro با صفحه پشتی شفاف

نوشته شده توسط مهرداد قربانی

شیائومی اولین بار Explorer Edition را با یک پنل پشتی شفاف در گوشی Mi 8 Explorer Edition معرفی کرد که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. شرکت شیائومی Explorer Edition (نسخه اکسپلورر) را به لیست پرچمداران Mi 9 سال گذشته اضافه کرد. امسال ، شیائومی وقتی اوایل امسال فاش کرد که Mi 10 نسخه شفافی دریافت نمی کند ، الگوی خود را شکست.
این امر مانع از آزمایش این شرکت با پانل شفاف نمی شود ، زیرا Mi 10 با پانل پشتی شفاف چند ماه پیش توسط بخش بازاریابی شیائومی به اشتراک گذاشته شد. این آزمایش اکنون در حوزه سری Redmi به زمین زده شده است در نتیجه چند عکس از گوشی Redmi K30 Pro با پنل شیشه ای شفاف در پشت آن به اشتراک گذاشته شده است.
این تصاویر توسط Daniel D، مدیر ارشد بازاریابی محصولات و سخنگوی جهانی شیائومی در توییتر به اشتراک گذاشته شد. دقیقاً مانند مدل Mi 10 شفاف که در ابتدا مشاهده شد ، به نظر می رسد با تعویض جلد پشتی با یک صفحه شیشه ای شفاف ، پشت شفاف حاصل شده است. بنابراین ، می توانید اجزای داخلی گوشی Mi 10 بر خلاف گوشی های Mi 9 و Mi 8 Explorer بر روی صفحه نمایش مشاهده کنید.

گلس شفاف فقط لوگوی Redmi را در پایین با استفاده از فونت کوچک بر خلاف Mi 10 که از فونت های بزرگ استفاده کرده، چاپ کرده است. اندازه فونت کوچک نیز مانع از نشان داده شدن اجزای داخلی این گوشی نمی شود. به احتمال زیاد شیائومی قصد ندارد این نسخه شفاف را برای گوشی Redmi K30 Pro منتشر کند. این فقط یک نسخه شخصی سازی شده برای مصرف داخلی است.
آیا می خواهید این نسخه شفاف را برای گوشی Redmi K30 Pro خود داشته باشید؟ شما می توانید در قسمت نظرات دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر