اخبار

گوشی می میکس ۳ در یک وب سایت فروشگاهی مشاهده شد

گوشی می میکس 3
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

سرانجام شرکت شیائومی قرار است که از گوشی می میکس ۳ در تاریخ ۲۵ اکتبر رونمایی کند. گوشی می میکس ۳ اولین گوشی است که قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G را دارد. حال پیش از رونمایی اصلی گوشی می میکس ۳ در فروشگاه Jingdong Mall برای پیش فروش قرار گرفته است. گوشی می میکس ۳ دارای طراحی کشویی می باشد و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن نزدیک به ۱۰۰ درصد می باشد.

مشخصات گوشی می میکس ۳ شیائومی

گوشی می میکس 3
گوشی می میکس ۳ مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ با سرعت ۲٫۸ گیگاهرتز می باشد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ x 1080 می باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم این گوشی اولین گوشی دنیا خواهد بود که از شبکه ۵G پشتیبانی می کند. برای عکاسی و فیلم برداری در پشت این گوشی یک دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی و در جلوی گوشی یک دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای ۲۴ مگاپیکسلی قرار گرفته که شما به کمک ان می توانید تصاویر سلفی بسیار زیبایی را به ثبت برسانید. این گوشی به احتمال زیاد در نسخه های متفاوتی مانند ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۰ گیگابایت رم بعلاوه ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. انتظار می رود که این گوشی دارای یک باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی امپری با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع باشد.

گوشی می میکس 3

از نظر نرم افزاری انتظار می رود که این گوشی مجهز به رابط کاربری MIUI 10 برپایه اندروید ۸ باشد. قاب پشتی این گوشی طبق تصاویر منتشر شده از جنس شیشه می باشد که این مسئله ممکن است به دلیل استفاده از فناوری شارژ بیسیم در این گوشی باشد. از نظر رنگ بندی نیز باید بگوییم که تاکنون تصاویر نسخه های آبی و مشکی این گوشی منتشر شده و برای اطلاع از سایر رنگ ها باید تا زمان رونمایی منتظر بمانیم.

گوشی می میکس 3

منبع: xiaomitoday

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر