اخبار

لیست گوشی های شیائومی که اندروید پای را دریافت می کنند اعلام شد

لیست گوشی های شیائومی که اندروید پای را دریافت می کنند اعلام شد
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

دپارتمان MIUI شیائومی لیست گوشی هایی را که اندروید پای ۹ را دریافت می کنند و همچنین زمان ارائه آپدیت را منتشر کرده است طبق این لیست گوشی های Mi 5, Mi 5s, Mi 5s Plus, Mi 6, Mi 8, Mi 8 SE, Mi 8 Lite, Mi 8 Explorer Edition, Mi 8 Pro, Mi MIX, Mi MIX 2, Mi Note 2 و Mi Note 3 در حال حاضر اندروید اوریو را دریافت کرده اند.


همچنین طبق این لیست برنامه بتا اندروید ۸ در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ برای گوشی هایی مانند Redmi 5، Redmi 5A، Redmi 5 Plus، Mi 5X آغاز می شود. که این مسئله کمی عجیب می باشد چراکه در حال حاضر این گوشی ها اندروید ۸ را دریافت کرده اند. این لیست همچنین اعلام می کند که گوشی های Mi MIX 2S، Mi 8 و Mi 8 Explorer Edition همگی آپدیت اندروید پای را دریافت کرده اند و گوشی های Mi 8 SE، Mi 8 Pro و Mi Max 3 نیز در طی ماه های آنیده اپدیت را دریافت خواهند کرد.

هنوز مشخص نیست که تنها گوشی های این لیست آپدیت اندروید ۹ را دریافت خواهند کرد و یا اینکه این گوشی ها در ماه های جاری اپدیت را دریافت می کنند و پس از آن سایر گوشی ها اضافه می شود. امیدواریم سایر گوشی ها نیز به لیست اضافه شوند. هرچند به شما توصیه می کنیم زیاد امیدوار نباشید چراکه شیائومی هرچند آپدیت رایط کاربری MIUI را بریا بسیاری از گوشی ها عرضه می کند، اما این اتفاق در مورد اندروید به وقوع نمی پیوندد. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که شرکت شیائومی در نهایت آپدیت را برای کدام گوشی ها عرضه می کند.

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر