اخبار

دوربین گوشی Mi Mix 3 امتیاز ۱۰۳ را در DXOMark به دست آورد

دوربین گوشی Mi Mix 3 امتیاز 103 را در DXOMark به دست آورد
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شرکت شیائومی روز گذشته از بهترین و خلاقانه ترین گوشی پرچدار سال یعنی گوشی می میکس ۳ رونمایی کرد. در حالی که طراحی این گوشی یکی از برترین نقاط قوت این گوشی می باشد اما دوربین این گوشی نیز دارای عملکرد فوق العاده ای می باشد. به همین دلیل پیش از رونمایی از گوشی امتیاز این دوربین آن در DXOMark منتشر شد. دوربین گوشی Mi Mix 3 در بنچمارک DXOMark توانسته است که امتیاز ۱۰۳ را به دست بیاورد که بسیار خارق العاده می باشد. این امتیاز موجب می شود که دوربین گوشی Mi Mix 3 بهترین عملکرد را در بین گوشی های شیائومی داشته باشد.


شرکت شیائومی در طی سال گذشته توجه بسیاری را در جهت بهبود دربین گوشی های خود داشته است. این پیشرفت از دوربین گوشی می میکس ۲اس شروع شد وبا دوربین گوشی می ۸ در مسیر پیشرفت قرار گرفت. دوربین گوشی می میکس ۳ با کسب امتیاز ۱۰۳ خود را در بین برترین دوربین های گوشی های موبایل قرار داده است. در واقع دوربین پشتی این گوشی با سنسور های ۱۲+۱۲ مگاپیکسلی با کسب امتیاز ۱۰۸ عملکردی بهتر از دوربین گوشی نوت ۹ سامسونگ داشته است.

این گوشی علاوه بر داشتن طراحی و بدنه بسیار فوق العاده از نظر سخت افزاری نیز بسیار عالی می باشد و باید گفت با توجه به قیمت مقرون به صرفه این گوشی، انتظار می رود این محصول با فروش بسیار بالایی روبرو شود.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر