اخبار

تولید انبوه گوشی Xiaomi Mi Mix Alpha

تولید انبوه گوشی Xiaomi Mi Mix Alpha
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

اوایل روز۱۰ ژانویه ۲۰۲۰، یک کنفرانس تجاری توسط گروه شیائومی در پکن برگزار شد. در این رویداد ، یک اعلامیه قابل توجه در مورد گوشی Xiaomi Mi Mix Alpha منتشر شد ، مبنی بر اینکه این دستگاه در حال حاضر آماده تولید انبوه است.
در این رویداد شاهد حضور تیم تحقیق و توسعه شرکت چینی برای گوشی های هوشمند (آنهایی که در پشت فناوری صفحه نمایش فراگیر در Mi Mix Alpha قرار دارند) بودیم که برنده جایزه فناوری سالانه Xiaomi برای سال ۲۰۱۹ شد. و در مصاحبه ای آقای Cui Baoqiu ، رئیس قسمت کمیته فنی شرکت شیائومی و Han Haicai، معمار تیم تحقیق و توسعه صفحه نمایش صدای فراگیر ، موضوع را درباره تولید Mi Mix Alpha مطرح کردند. به گفته مقامات ارشد ، این گوشی هوشمند هنوز تولید انبوه نشده است و هیچ برنامه ای برای انجام این کار روی میز نیست. با این حال ، آنها اظهار داشتند که شیائومی در حال حاضر ظرفیتی را دارد که بتواند تولید انبوه این گوشی را آغاز کند. تولید انبوه گوشی Xiaomi Mi Mix Alpha
علاوه بر این مشخص شده است که گوشی Mi Mix Alpha پس از تصمیم گیری Lei Jun (مدیرعامل شرکت) در مورد نیاز به یک گوشی هوشمند منحصر به فرد و خلاقانه تولید شد. علاوه بر این ، این دستگاه همچنین برای شکستن چرخه تکراری انواع مشابه گوشی های هوشمند که هم اکنون در حال گردش هستند ساخته شده است. شیائومی در ابتدا عرضه گوشی Mi 24 Alpha را در تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۹ اعلام کرده بود ، که از آن زمان مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. قطعاً یکی از نقاط منحصر به فرد فروش این گوشی ، فناوری منحصربفرد صفحه نمایش آن بود ، این نمایشگر بخش اعظمی از بدنه گوشی هوشمند را پوشش می داد. از آنچه تاکنون خبردار شدیم، این یک گوشی یک تصور کلی است که به احتمال زیاد شاهد تولید انبوه آن مانند پرچمداران دیگر شیائومی نخواهیم بود و فقط در تعداد محدودی منتشر می شود.
اگرچه این مصاحبه تأیید کرد که این شرکت می تواند از لحاظ فنی تولید انبوه این گوشی را آغاز کند اما شیائومی ابتدا قبل از فروش محصول در مقیاس بزرگ باید با دولت محلی چین و سایر بخش های مرتبط با گوشی های هوشمند هماهنگی لازم را انجام دهد. اکنون طبق گفته های آقای Cui Baoqiu. ، گوشی Mi Mix Alpha به عنوان گواهی بر تولید های خلاقانه و پیشرفت های فناوری Xiaomi می باشد.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر