اخبار

اولین فروش گوشی Black Shark 2 Pro در چین انجام شد

شرکت شیائومی از گوشی گیمینگ Black Shark 2 Pro در تاریخ ۳۰ جولای رونمایی کرد و اعلام کرد اولین فروش اینگوشی در تاریخ ۲ اگوست انجام می شود. قیمت این گوشی در اولین فروش خود از ۲۹۹۹ یوان (تقریباً ۴۳۴ دلار) آغاز شده است.

مشخصات گوشی Black Shark 2 Pro

گوشی Black Shark 2 Pro مجهز به یک صفحه نمایش ۶٫۳۹ اینچی Super AMOLED با کیفیت Full HD+ می باشد. این صفحه نمایش از نظر کیفیت در سطح بسیار بالا می باشد و ویژگی هایی مانند DC dimming 2.0، DCI-P3 color gamut و پاسخ سریع بهره مند می باشد. همچنین سنسور اثر انگشت نیز در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. در این گوشی از جدیدترین چیپست شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۵۵+ استفاده شده که عملکرد فوق العاده ای دارا می باشد در کنار این چیپست از ۱۲ گیگابایت رم استفاده شده است. این گوشی از نظر میزان حافظه داخلی در ۲ نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شده است. در گوشی Black Shark 2 Pro از رابط کاربری Black Shark بر پایه اندروید ۹ استفاده شده است. در جلوی این گوشی از یک دوربین سلفی با سنسور ۲۰ مگاپیکسلی و در پشت گوشی از دوربین ۲گانه با سنسورهای ۴۸ و ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. تأمین انرژی برعهده ۱ باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری می باشد که از فناوری شارژ سریع ۲۷ وات پشتیبانی می کند.

قیمت گوشی Black Shark 2 Pro

نسخه دارای ۱۲ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی با قیمت ۲۹۹۹ یوان(تقریباً ۴۳۴ دلار) و نسخه دارای ۱۲ گیگابایت رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی با قیمت ۳۴۹۹ یوان (تقریباً ۵۰۷ دلار) روانه بازار شده است.

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر